Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2007 14:21 - И пак малко екология...
Автор: mom4eto2 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4423 Коментари: 19 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
18 юли, 23:00 часа, гр. Казанлък

Вървя по централния булевард в града... Ненадейно от запад се задава стар съветски камион. Но интересното не е,че е стар,нито акцентирам на факта,че е руски. Теглеше две ремаркета натоварени догоре. С дървени трупи. Но наистина бяха големи дървета! Всъщност били са големи дървета...
Няма да разтягам локуми и минавам направо на въпросите. Едно на ръка,че преминаването на тежкотоварни камиони през центъра на града е забранено - има си околовръстни шосета! Това ще го преживеем,но се питам кой позволи да се повалят тия вековни дървета? А дали изобщо някой някого е питал?
Сега е момента да се появят и ония радетели за частната собственост,готови да извият глас в името на неограничените права на собственика... Но разберете,господа,че лично аз не съм срещу частната собственост! Ще кажете за разните там закони - при сеч си длъжен да залесиш и т.н.. Звучи добре! Ама като не се спазват?!
Аз лично се чудя докога ще я караме така... И всъщност какво трябва да се направи? Излиза,че трябва да си стоим вкъщи,да си гледаме телевизийка и да чакаме момента,в който законите ще започнат да се спазват. Но няма проблеми - ние българите сме си търпелив народ и ще чакаме ако трябва и до второто пришествие! Обаче работата е там,че докато чакаме,те си отиват! Кои си отиват - ами горите!
Много хора се изказаха,че гаргите и буболечките не били важни. Сега ще трябва да се учим да живеем и без дървета... Щом трябва!
Ето в някои части на България вече трябва да започват да се учат да живеят без вода. Защото без гори няма вода! Неограничените нужди на цивилизацията ще ни докарат това на главата - да ходим некъпани по цели седмици,ама карай - нали има парфюми!
А в отговор на тези,които твърдят,че климата не се променя,и то под влияние на човека,нека просто излязат навън точно в този час ( 13:35 ) ! Аз лично не съм живял дълго,но поглеждайки назад във времето,виждам как зимите стават все по-топли и безснежни,а летата горещи и сухи. Горещини и суша - това ни чака.
Преди време четох някъде,че не е далеч момента,когато Ривиерата ще бъде непригодна за туризъм. Всеки с изпържен от слънцето мозък може да вади каквито си иска таблици,но факта,че Земята се затопля е виден за всеки обикновен човек!
Затоплянето на Световния океан неминуемо ще доведе до спирането на Гълфстрийм,защото това е механизма,по който действат подводните течения - пренос на по-топли в по-студени води и обратното. Ако няма разлики в температурата на водата,теченията ще изчезнат... Тези температурни разлики стават все по-малки. А без Гълфстрийм Великобритания ще стане новата Норвегия. Поне ще развият ски-туризма англичаните!
Аз си направих голяма разходка - от центъра на Казанлък стигнах до Гълфстрийм и Великобритания... Мащабно мисля,но и параметрите на катастрофата са точно такива - глобални!
Просто трябва да се знае,че всичко оказва влияние! Ако някой си мисли,че това или онова не го засяга,ще дойде време,когато ще си промени мисленето,но може и да е късно! С мисъл да приберем парите сега,а утре да става каквото ще,ние нямаме бъдеще.
Купил си някой някъде имотец или фалшифицирал документи за наследство и прави каквото си иска... А примерно може да замърси подпочвени води и да натрови половин град - тогава кой ще е виновен? Може би хората,че са пили вода... А ако някой изсича гори в планината и тръгнат лавини,пострадалите пак ще са си сами виновни.
Иначе нека подчертая за пореден път,че НЕ СЪМ ЗЕЛЕН ! Въпроса не е за пари. А това,че някои хора съзират във всичко начин за трупане на пари си е тяхно патологично изкривяване на съзнанието. Всичко,което казвате за зелените е неопровержима истина - има много недостойни люде,които правят пари на гърба на екологията! Но това не значи,че всички са сребролюбци,както не е истина,че всички собственици на земи са с моторни триони на мястото на ръцете.
Честност,съвест и отговорност - това е разковничето. А хората,които въртят бизнес се научават да правят това,което ще им донесе повече пари. Ако с тия три думи бизнеса върви - чудесно,но ако нищо не ти влиза в джоба от това,че си честен,тогава просто ставаш обратното на честен...
Казвам тия неща,защото са се завъдили всякакъв род "предприемчиви,демократични и бизнес умове". Например попаднах на твърдение,че един краварник замърсявал повече от хотел!!! Няма смисъл да коментирам казаното...
Но всъщност темата е толкова обширна,че не може да се каже всичко на едно място! Факт е,че някои се опитват да внушат на хората,че не е налице глобално затопляне,че природата не може да бъде унищожена и изобщо всичко си е ок! А лично на мен не ми трябва някой да ми обяснява какво е положението - аз ежедневно виждам и усещам,промените са налице! Иначе може да се появят и такива,които да отрекат съществуването на озоновата дупка!
В заключение да споделя моята истина. С природата просто няма да имаме втори шанс! Веднъж унищожен вид,екосистема или ареал,няма как да бъде възстановен! Един компромис,втори,трети... Защо хората си мислим,че сме най-важните същества на тази планета? Мравките са много по-нужни на Земята от нас... И понеже няма кой да ни контролира,на нашите рамене се пада отговорността за самоконтрол,който не е най-силно развитото човешко качество. Но това не е изпит по теория,а практическо занятие и няма място за грешка,защото има само път напред - назад няма как да се върнем!


Тагове:   малко,   екология,


Гласувай:
0



1. viovioi - даже е полезно прочистването на горите!
19.07.2007 14:38
Как си преставяш това вековно дърво ако е на някое място дето преминават коли,хора.След години като изгние и рухне на някой на главата каква ще е екологичната полза?Или ако е високо в планината.Да си пада,да си гние, но да не ни е топло пред камината.Недейте да изпадате в крайности.Природата се обновява.Трябва просто да се садят млади дръвчета.Ако си впрегнете силите и енергията и се качите на Витоша да понасадите някое дърво, ще сте по полезни на Екологията, отколкото да висите като паяци по потестите.Права ли съм?
цитирай
2. innuendo - viovioi,
19.07.2007 16:01
ти ходи ли да садиш дървета на Витоша?
Каквото мисля за тебе... съм го казвал. Наистина ли ти доставя удоволствие да се вреш навсякъде. Само ще те помоля, да не държиш сметка на дървото, за това, дали ще гние или ще падне на някого на главата. Доколкото става дума за прочистване на гората. Да, права си. Хубаво е да се прочиства, особено сега, когато има опасност от пожари.
цитирай
3. mom4eto2 - :-))
19.07.2007 16:29
Да - права си във всичко,което пишеш. Лошото е,че дърветата не бяха гнили. Може би аз съм допуснал грешка като използвах думата "вековни".
Ще внеса малко пояснения. Дърветата не бяха за огрев! Всички бяха с около 50-60 см. диаметър. На 100 години ли са или на по-малко това аз по никой начин няма как да знам,но ги видях - големи,здрави,почистени от кората дървета.
Пред очите ми мина половин гора... Бая са поочистили наоколо! :) И защо се промъкват по тъмно като гейове във военна база? Няма как да докажа,но ми се струва,че е имало неправомерна сеч. Източно от Казанлък,покрай пътя за Стара Загора,на места гората е остригана нула номер!
А като спомена камините... Те са една от големите беди! Що гора минава през комина... И освен това замърсяват въздуха. Има много по-чисти,евтини и удобни начини да се отопляваме,вместо да се бъхтаме с чувалите с дърва и кюмюр по етажите!
Ще кажа нещо,което съм видял с очите си. Прага. На 11 етаж съм. Поглеждам - чистота! Въздуха кристален,погледа ти опира хоризонта. Не се забелязва ни един грозно пушещ комин... Хората се отопляват с газ - в града има няколко газови теца. Всички са на парно и им е евтино,налице е работеща икономика.
И година по-късно се озовавам в София... Смог,мъгли,миризми... Витоша на 5 км. надвиснала над главата ми,но не я виждам,няма как! Само знам,че е там някъде... Поглеждам в далечината и виждам сиво-кафяво-черния въздух спуснал се над нас. Красота!
Иначе е ясно,че зимата без дръвца не можем,понеже нашата икономика не е чешката. А можеше да бъде... Ама навремето сами си го набутахме с парното. Специално за Казанлък говоря. Намериха се тарикати,които се изключиха. Един,двама,пет - хитреците съобразиха,че могат да стоят на топло и без да плащат! Постепенно повечето абонати се изключиха и сега в града ТЕЦ НЯМА! А как при 500 евро средна заплата чехите могат да плащат парно на цени по-малки или равни на нашите?
А ние бухаме кюмбетата и освен всичко друго пак е скъпо! Мръсно и скъпо... Пък тя гората ако не я "прочистим" да не би да изчезне?
Иначе бай Иван пенсионера като отиде да натовари на стария си велосипед един наръч сухи изпадали клонки и горския го хваща за врата. А някой бабаит може да изсече стотици дървета за ден и никой "да не го види"...
Е... Аз ги видях как бяха натоварили трупите! Камиона едва се движеше от тежестта...
цитирай
4. borabora - хареса ми поста ти много. точно з...
19.07.2007 16:35
хареса ми поста ти много. точно затова, защото е представен от гледна точка на обикновения човек. аз също за годините съществуване, което имам съм видяла огромната разлика в зимите например. родена съм средата на ноември - когато бях дете рождените ми дни бяха снежни, сега вече по това време сняг просто няма..
а относно горните коментари и изсичането - да, има нужда от почистването на гората, това са така наречените санитарни сечи. но са съжаление в много от случаите не се правят така, както трябва, защото се засягат интереси и дарвесината струва парички, които се оказжат толкова по-ценни от всичко друго.
сега покрай наводненията се използва случая да се "поизсекът и поизчистят" речните корита, което носи приходи естествено..но пък и за сметка на това ще доведе до още наводнения, защото речните корита без дървесна растителност покраи тях отслабват..това дори и бабите го знаят, както се казва...
картината е повече от плачевна, за съжаление
едно уточнение - не съм еколког, само имам "зелено" мислене и ми пука
цитирай
5. mom4eto2 - до borabora !!!
19.07.2007 16:48
Мерси за солидарността! Много се радвам как си възприела постинга ми... Точно така - аз съм обикновен човек! Не съм професор,че да знам всичко,избягвам да си служа с недоказани чужди изследвания,мисли,впечатления... Просто видях,че са изсекли гора и въобще не е било санитарно прочистване!
А за климата,който казва,че не се променя,или има интерес да ни лъже,или е откачен. Пак давам пример с това,което съм видял (а не прочел,да са ми казали и т.н.): зимата в моя град! Последния голям сняг тук беше през зима 1998-99 година! От тогава насам не се сещам да е падал повече от 5-6 см. сняг... А точно обратното - по цели зими не падат и тия 5 см.!
Хайде за другите сезони да не говоря,че започва да става страшно...
цитирай
6. viovioi - инуни, защо настръхна неразбрах....
19.07.2007 17:04
Аз само исках да подхванем хубав разговор.Един мисли така, друг оновака.Така е интерсено.Ако всики сме на едно мнение, значи никой не мисли.От дървото се прави целулоза знаем за хиляди неща.По добре е от пластмасовите торбички, да си носим храната в хартиени торби.Веднъж говорехме за това,даже е по екологично.И това е един естествен процес, като кръговрата.Важно е да има повече програми за залесяването.И тогава изсичането на по-старите гори няма да е проблем.
цитирай
7. innuendo - Е добре де!
19.07.2007 17:22
Извинявай. Просто съм заядлив по природа. Пийс да има!
цитирай
8. nio - Момчето, правиш някакви изводи, но ...
20.07.2007 03:42
Момчето, правиш някакви изводи, но не разбрах логическата последователност.

Какво трябва да направим ако някой собственик не спазва закона?
Щом НЯКОЙ не спазва закона, може би трябва да накажем всички като национализираме частната собственост.
Това че некъдърната ни правораздавателна система не може да накаже нарушителите, не е основание да се наказват всички.
Ако комшията ти открадне, вкарват ли целия блок в затвора заради него?

Не разбрах и примера с камиона.
Щом някой е нарушил закон, трябва да се накаже.Точка.
Какво общо има частната собственост с това, че камиона като минава през центъра руши пътя?
Ако руши частен път, трябва собственика да подаде иск в съда.
Ако пък пътя е частен и собственика си го ползва, може да си го руши колкото си иска.
Пътя в случая е общински/общ/.Камиона като руши пътя наврежда на общата собственост.Нанася вреда на всички.Кое тук е „частната собственост”?
Просто някаква безмислица.Примера по-скоро може да служи за демонстриране на неефиктивноста на правораздаването.
Или може би искаш да кажеш, че трябва да се забрани на частни лица да притежават камиони, защото евентуално някой може да мине през центъра и да разруши пътя:-)

„Купил си някой някъде имотец или фалшифицирал документи за наследство и прави каквото си иска... А примерно може да замърси подпочвени води и да натрови половин град - тогава кой ще е виновен?”

Пак говориш за престъпления. Може би всеки собственик на имот е престъпник за тебе? Щото и за комунистите е бил престъпник. Що „кулаци” са отишли за храна на прасетата.

Може би предлагаш всички наследства да се анулират, защото евентуално някой може и да го е фалшифицирал?
Освен това, евентуално може и да замърси подпочвените води:-)Абе няма начин всеки собственик да не замърсява и да не е престъпник.

Интересни примери, загатнати изводи и нищо конкретно.Напиши поне една идея смисленно. Уточни се какво искаш да кажеш и можем да продължим.

И понеже се съмняваш в това че кравефервите замърсяват повече от един хотел, случайно да си чувал че метанът е вторият по значение газ, предизвикващ парников ефект, след въглеродния диоксид.
http://www.evroportal.bg/article_view.php?id=727136
http://news.netinfo.bg/index.phtml?tid=40&oid=551453
Повече ако се интересуваш, си търси сам информация.

Та не е лошо и да прочетеш някои неща. Потърси в Гугъл а не във в.Атака:-)
цитирай
9. mom4eto2 - Чакай да прочета какво съм писал, че ...
20.07.2007 11:59
Чакай да прочета какво съм писал,че забравих... :))) Майтап да става!
И докато пак не съм забравил - не чета вестник Атака. Понякога гледам СКАТ. Понякога! Не се "облъчвам" денонощно. :) Но за политика няма да спорим сега... Не си струва да ги обсъждаме дори - и "твоите" десни,и "моите" какви са всъщност... Абе факт е,че никой нищо не прави за нас! Включително и ние самите нищо не правим.
Та за краварниците. Значи можело и ти да кажеш нещичко за повсеместното замърсяване! :) Кравите и метана... В природата,когато някой вид създаде свръхпопулация,се задействат механизми,които го редуцират. А аз си мисля,че човека вече е създал свръхпопулация. Поне със сегашния ни начин на живот 6 млрд. са повече от достатъчни. А ти се притесняваш,че Странджа ще се обезлюди... Абе няма да изчезне човечеството,поне не и заради Странджа.
А аз нали съм писал,че не съм срещу частната собственост? Може да съм глупав,но не съм луд! :) Опитал съм се да говоря за екологичните проблеми,а политиката и икономиката си казах,че не ги чаткам. Просто видях,че са изсекли гора! Виждам,че частниците унищожават природата... Но ти си прекалено,как да го кажа... Автоматизиран! Закона,държавата - теорията ти е в кръвта.
Начина,по който ти ме тълкуваш не ме удовлетворява. Сигурно аз съм си виновен,че не съм разбран. Законите трябва да се спазват - да съм намекнал дори,че не бива? Но аз си мисля за неща над писаните човешки закони.
Не виждаш ли как постепенно с тая свръхцивилизация ние забравяме,че сме хора? На мен това ми прави впечатление... Съвременното общество дава възможност на всеки един да навреди на хиляди. Защо?
Всеки,който има възможност да наруши закона го прави! Които и да дойдат - десни или леви,ние ще си останем мърша,защото не някакъв закон ще промени живота ни.
Промяната трябва да дойде вътре в нас,а не в законите - и сегашните не са толкова лоши,както си казвал,стига да се съблюдават. И аз срещу това съм "рипнал". Не срещу частната собственост,властта или законите,а срещу личността. Срещу всеки дебил,който си мисли,че света се върти около него. И частниците с резилите си имат нещастието да се навират ежедневно като трън в очите ми. Собствеността дава власт. А когато властта се използва неправилно...
Сега поизяснихме ли се поне малко? Не съм срещу системата,не искам всичко да се национализира. Преди 60 години от подобно нещо са загубили милиони,а спечелилите са били единици. Аз и моя род не сме били от печелившите! И при нас има жертви на режима,"изчезнали" хора...
Ето ти ме виждаш - объркан съм. Мислиш ли,че аз не го знам? :) Ама като се огледа човек... Няма как да остане нормален в ненормална среда!
Виждам,че всичко около нас се разпада. Нито цар,ни пъдар те спасява! И Господ не се явява... Всеки прави що си знай и се спасяваме поединично с прибежки и припълзявания. И човек за човека е звяр!
Държат ни в социална мизерия и с това хората сякаш малко по малко се примиряват с годините. Но да се примирим с унищожаването на дома ни не можем. Поне аз не мога.
Нека го кажа - в човешките закони си много по-вещ от мен,там трудно мога да споря с теб. Но повече не казвай,че буболечките и гаргите не са важни! Всичко е важно! Ние не знам какво може да се случи утре ако изчезне този или онзи вид. И може един денд а се изправим пред свършен факт! Както примерно с озоновия слой... Кой е мислел,че може да има такъв проблем?! А ни чакат все проблеми от тук нататък...
А цивилизацията може и да руши - Световните войни не са предизвикани от гаргите...
Хайде,приключвам с чаршафа! :) Призовавам хората да започнат наистина да се държат като хора,а не да чакат законите да ни направят такива. И нека вметна - дори животните си имат закони,че ги и спазват,а ние само си ги имаме.
И виж какво са казали в древна Елада,люлката на цивилизацията : Не всеки може да бъде млад,богат и красив,но всеки може да бъде добър!
цитирай
10. innuendo - nio,
20.07.2007 12:12
Заяждането за кравите е неуместно.
Те също са в графата "човешка дейност".
Помисли малко. Сравни еднакви по площ хотел и кравеферма - не можеш да ме убедиш, че хората в хотела не пърдят, че не се перат чаршафи, че не се изхвърлят боклуци, че не се изпозлва прекалено много питейна вода и още много други вредни за природата дейности...
И докато на същата площ можеш да ситуираш да речем 50 крави и един бик, като нацъфтиш на хотелчето 5-6 етажа, получаваш разпъната площ приблизително 3-4 пъти по-голяма от кравефермата.
Четенето на прекалено много новини дезинформира...
цитирай
11. mom4eto2 - Ами за nio по принцип проблем с пр...
20.07.2007 12:45
Ами за nio по принцип проблем с природата няма. Той докато нареди законите,може и наистина да дойде Апокалипсис...
Не знам защо много хора се мислят за безсмъртни! Сякаш сме неунищожими. Апокалипсис и бла-бла-бла - що за глупости?! Забравят как научнофантастични филми от преди 10 години сега са реалност и ежедневие...
Но аз вече казах кога ще се промени отношението... Може би,когато да не дава Господ,но един ден се събудим и установим,че не можем да дишаме... Така ли трябва да стане?
цитирай
12. timber - тъпо, нагло и глупаво написано. ...
20.07.2007 12:59
тъпо,нагло и глупаво написано.апокалипсис може да има само ако оставят зеленищо-комунистите да си развяват байрака.
цитирай
13. nio - Момчето, ти не знаеш какво искаш, ...
20.07.2007 13:00
Момчето, ти не знаеш какво искаш, после:
„Начина,по който ти ме тълкуваш не ме удовлетворява”.

Ами аз не искам да те „тълкувам”, а искам черно на бяло да ми напишеш какво искаш, а не всеки път като си притиснат, да се извърташ.

Да речем че няма да се извъртиш и взимам написаното от тебе.

„Но повече не казвай,че буболечките и гаргите не са важни!”

Я ми намери къде съм писал че „не са важни”.
Писъл съм че живота и просперитета на хората са ПО - важни.Да виждаш някаква разлика?
Писал съм че най-добрия вариянт е да се намери компромисно решение в което да се защитят и двете страни.Да няма компромис и да се пренебрегне съдбата на хората е геноцид в името на буболечките:-)

Друго написано от тебе:
„Просто видях,че са изсекли гора! Виждам,че частниците унищожават природата...”
Абсолютно невярно, ама да караме подред.
Какво е частник?
Човек който не е държаван служител, а работи за себе си.Грубо определение но върши работа.

Ами айде вземи един камион, двама трима приятели и отидете да сечете някъде.Да видим колко дена ще изкарате без да ви приберат на топло.
Не „частниците” сечат гората, а престъпниците.Щото престъпник е човек който нарушава закона.В случая престъпник е и частника и държавния служител под чието покровителство става изсичането.
Можем ли тогава да кажем че „държавния служител” е престъпник?
Както не всеки човек от администрацията нарушава закона, така и не всеки „частник” е престъпник.
По твоята логика, престъпника е само тоя дето върти брадвата:-)

„И частниците с резилите си имат нещастието да се навират ежедневно като трън в очите ми. Собствеността дава власт”

Всъщност и на комунистите частниците са им били трън в очите:-)
Собственоста дава някаква сигурност.Собственоста дава независимост.Това е най-големия трън в очите на комунистите.Човек когато благодарение на собственоста си е независим от власта, не може да се принуди да се кланя.
Богатството и то голямото богатство дава власт, а не собственоста.Огледай се покрай себе си.Колко власт имат собствениците на кварталното кафе, бакалия, гумаджийница?
Те също са доени от власт имащите.В същото време осигуряват работни места, а носят постоянен риск.Данъците им пък отиват за издръжки на любимите ти „нечастници”, пенсионери,здравеопазване и образование.

И да попитам, хляба който ядеш, сиренето млякото, от държавата ли идва?Компютър който ползваш, държавата ли го е сглобила?Кое държавно е издържало на конкуренцията?

Ето така изглежда отстрани написаното от тебе.
цитирай
14. nio - innuendo, няма заяждане. Това че ...
20.07.2007 13:05
innuendo, няма заяждане.Това че говедата са едни от най-големите замърсители и метана е пагубен за озоновия слой са заключения на Брюксел.Има писано из нета по въпроса.
цитирай
15. mom4eto2 - Мярнах един пробив в системата ти. . ...
20.07.2007 13:40
Мярнах един пробив в системата ти... Без компромиси трудно става каквото и да е в живота. Всъщност става,но да не правиш компромиси означава все ти да си прав. И то на 100 процента. Известно ни е вече,че си всезнаещ,но не знаехме,че си и безгрешен... Никакви компромиси при теб!
А извъртането,което виждаш при мен е точно компромис. Опитвам се да намеря общ език с теб,но ти не го правиш. Няма как да го постигнем тогава,щом само едната страна го търси.
"Извъртам се",точно защото виждам резон в мислите ти. На моменти съм краен. Но съм съгласен с теб за 80 % от нещата,които говориш. А това,че ти се мислиш за безпогрешен и безусловно правилен в преценките си,е твой проблем!
И кога ще спреш да ми говориш за комунистите и как аз съм бил като тях? Вменяваш ми някакви неща,дето и сам не си вярваш... Аз самия избягвам да отричам всичко чуждо на моите идеи. А ти с твоя подход трудно ще успееш да посееш повече разбиране от моя страна. Разбери,че и най-хубавото нещо на тоя свят губи смисъла си ако човек е принуден да го използва. А аз имам чувството,че ти ако имаше властта,насила ще ни внедриш в твоята си демокрация!
Може идеите ти да са съвършени,но да повтаряш постоянно,че другия не е прав...
Аз ти го казах - превърнал си се в машина. Отчиташ само закони,партии,собственост... Ти имаш ли чувства? Аз поне съм обикновен човек,не мога без разум,но не мога и без чувства,те са неделимо цяло! Споменах,че е нужно да има и хора като теб,но не можем всички да бъдем такива!
И хайде да спрем да се човъркаме за частниците - аз съм ЗА тях! Защото и аз съм такъв,всички имаме някаква собственост.
Поставил съм природата на преден план,а ти пак ми правиш някакви извадки от текста... Можеше направо да ме обвиниш,че за мен хората не са важни,както са за теб буболечките. А работата е там,че хората като по-висши същества ТРЯБВА да се съобразяват с буболечките.
Обаче направо се уморих да бърборя глупости с теб!!! Искам малкото останала природа да се запази и по този въпрос НЕ СЕ ИЗМЯТАМ! Оставям на компетентните лица да си свършат работата със законите и ако видим,че не се справят,излизаме с камъните на улицата и това е!
А на последния ти въпрос ти по-добре си отговори сам хляба,сиренето и млякото държавата или частника ли ти ги осигурява,или ЗЕМЯТА?
цитирай
16. innuendo - Чел съм заключенията.
20.07.2007 13:42
Кажи, че не са виновни от Макдоналдс.
Цялата работа е един омагьосан кръг. Секат гори, за да си правят ферми за говедата, повече отколкото се секат гори за да се освободи място за хотели.
Хората също пърдят. Но газовете им не съдържат толкова много метан.
Ако питаш Копикат, тя ще ти излезе с теорията, че озонова дупка винаги е имало и тя винаги е варирала на големина. Проблемът е в това, че отскоро я наблюдаваме.
Почва за спор да ти трябва.
:-)
цитирай
17. nio - Пред блока има един парк. Ще ида да ...
20.07.2007 13:45
Пред блока има един парк.Ще ида да провера дали праз ноща не е поникнало сирене и мляко:-)
цитирай
18. nio - Та къкв компромис да направя? ...
20.07.2007 13:49
Та къкв компромис да направя?
Нали говоря за компромис.Други пишат за командно решаване на въпроса.

А за комунистите, не си измислям нищо.Отваряш една история и четеш.

Не мога да направя компромис когато въпроса се поставя или - или.Щом трябва да избирам, избора ми са съдбите на хората.
За кои съдбата на хората е била маловажна спрямо идеята:-)
Да не кажеш после че пак те оприличавам:-)
цитирай
19. mom4eto2 - Ами и мен ме интересуват съдбините ...
20.07.2007 16:32
Ами и мен ме интересуват съдбините на хората! И аз съм човек,независимо че някой може и да не ме смята за такъв... :)))
Чета коментарите на хобита и съм съгласен с него. Има достатъчно място къде да се строи!!!
Да строят,няма да живеем в сламени колиби. Но ти ,безкомпромисния,правиш компромис точно където не трябва - днес ще изчезне един вид,утре друг... И докога така? Също не даваш примери,когато човека е унищожил природата почти изцяло и цели райони не са годни за живот!
Да вземем позицията на САЩ и договора от Киото. Щом най-богатата държава заявява,че не може да си позволи по-екологично производство поради икономически причини... Светъл пример дават! Всичко в името на парите...
Разбрах вече : цивилизация=пари. Няма друг отговор... И аз искам пари! Но имам и скрупули.
А какво стана,провери ли пред блока? Има ли сиренце и мляко? :)))
Тука си лаем,а кервана си върви...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mom4eto2
Категория: Политика
Прочетен: 159834
Постинги: 26
Коментари: 238
Гласове: 5783
Архив