Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2007 18:40 - Градушка като орех!!! Казанлък, 1 септември, 16:45-17:05 h
Автор: mom4eto2 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5534 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 01.09.2007 18:42


Сякаш небесен гняв се изля върху главите ни за 20 минути! Ако човек не се скрие и остане на открито не се знае какво можеше да му се случи! Аз лично за пръв път виждам такова нещо, а хора на по 70 - 80 години твърдят същото... Наистина не беше за вярване да видиш как колите останаха без прозорци, а на мнозина терасите преди минути бяха остъклени, но вече не са. Армирани стъкла са станали на сол! Градинката беше побеляла и аз казах, че изглежда сякаш е валял сняг, а брат ми отговори - ами май това ще е "снегът" за тази година! Но ето какво се случи :

image
 
Това е снегът ни за тази година...

image

Тук вече се вижда за какво става дума и всеки разбира, че размерът винаги има значение, независимо какво ни говорят жените!...

image

А това са резултатите!
В такива моменти човек наистина се чувства незначителен... Както казах - ами ако те завари навън и няма къде да се скриеш, макар и за минута? Природата напомни за силата си и сякаш го прави с лекота. Следващият път може да е два пъти по-едра и тогава не стъклата, а направо ламарините на колите да се нагънат, все едно сме ги замеряли с павета.
Да не говорим, че сега и гроздовата ще поскъпне! Не за друго, а защото вместо от лозите "берем" гроздето от земята. Е да, по-удобно е, но... От Бай Гроздан ще минаваме на "виски" май... Но да му мисли който пие, аз не съм от тях! Обаче нека всички се замислим какво става наистина. Климата се променя, няма две мнения. Просто има такива, които си казват, че нищо не зависи от тях и продължават да унищожават околната среда - по-лесно и по-доходоносно е!
А аз лично за себе си съм убеден, че човекът малко или много носи отговорност за тези климатични аномалии! Пък и дори да се случват независимо от човешката дейност! Ние какво правим, за да се предпазим, да смекчим гнева на природата, да изучим механизмите на тези бедствия? Ами точно нищо не правим! Защото не носи пари... Вярно, ще ни спести разходи, но всеки гледа да има повече печалба, нали така?
Абе на кой му пука! Печелете си! Ще поживеем докато има какво да ядем и дишаме, пък после като закъсаме ще му мислим!


Тагове:   Казанлък,   градушка,   орех,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. jenseits - напълно те подкрепям!
01.09.2007 22:13
напълно те подкрепям!
цитирай
2. zari - Според мен- това е знак от
02.09.2007 15:49
Свише! Време е да обърнем страницата "Духовност"! Цяла България! Не мислите ли?
цитирай
3. viovioi - от къде бе зари?
02.09.2007 16:40
Не не мисля. Просто климата се променя, но аномалии е имало и в миналото. Няма страшно, не бойте се. Лошо е това дето унищожи реколтата от грозде и домашния зеленчук. Но ще набиваме на мръвки))))
цитирай
4. mom4eto2 - *
02.09.2007 17:17
@jenseits - Мерси за единомислието и поздрави!

@zari - Да! Мисля! Мисля... Но нищо не мога да измисля! Хората вече имат само един вид ценности!

@viovioi - И ти ли си нихилист? :))) Аз самия честно казано не знам какъв съм... В никой случай не съм от най-вярващите, много рядко и само по празници ходя на църква ( това не е основния показател за духовност, разбира се ). Но все пак вярвам... в нещо си! Накъде без вяра? На човечеството като цяло, а в частност особено на нас българите, ни куца вярата! Освен за пари, не си мърдаме и пръста за друго! Живота стана такъв и хората се променят, искат или не. Чисто човешките отношения изчезват и сега е модерно да се казва не "правете любов, а не война!" ами това: ПРАВЕТЕ БИЗНЕС, А НЕ ВОЙНА! А ако мира пречи на бизнеса?.... Ами сещайте се!!!
цитирай
5. viovioi - *
04.09.2007 12:07
Аз дори съм по-крайна. Изобщо там не стъпвам. И ще ти кажа защо. Защото имам лошо отношение към институцията, а не към вярата и духовността. Нали скоро тук някъде ги разграничихме. Защото нашата черква през последните 20-тина години не е застанала зад нито една благородна кауза, благотворителност а миии, само ламтят за земите си и БПЧ се е превърнала във феодал N1 в държавата. А пияни попове и всякакви духовници вилнеят из манастирси метоси доволно превърнати в кръчми, хотели и какво ли не. В лс ще ти опиша една случка в нашия Лопушански манастир, на която бях свидетел, че не е за пред хора.))
цитирай
6. viovioi - айде по добре тук, нека се знае..
04.09.2007 12:14
Отиваме през 2002 г с една компания в механа в Лопушанския манастир - 5 човека с кола/15 км от Монтана/. А там през деня имало кръщане и поповете се напили. Седнахме. По едно време влезе един поп и носеше един поднос с една разчовъркана торта. И започна да куса с лъжица от тортата и да храни едно пияно девойче. Имаше пияни левскари/които празнуваха победа над ЦСКА/ И те накараха отчето да отслужи опело върху един плакат/календар/ с лицата на футболисти от ЦСКА. Щях да повърна. Станах и си извиках такси.
цитирай
7. mom4eto2 - Ами изобщо не се изненадвам! И цъ...
04.09.2007 12:44
Ами изобщо не се изненадвам! И църквата стана като политиката - вярата и действителността се разграничават болезнено. Изобщо какво трябва да бъде в тая държава май вече много хора дори не знаят... Трудно стана да се разграничава нормалното от ненормалното. Ако видиш още 2-3 пъти такива гледки в манастир и можеш да решиш, че това е нормално! Та и всички ние за толкова години се нагледахме на такива абсурди ден след ден, че се чудим какво става и кое как трябва да е... А ти не крий подобни преживявания. Нека се знаят! Дали тия пияни Божи служители са още там?...
цитирай
8. patria4 - Твоят блог
07.09.2007 23:25
ми харесва. ,,Cogito orgi sum,,- Рене Декарт.Мисля,значи съществувам,трябва да бъде императивна опция за много хора,но.........!
цитирай
9. mom4eto2 - @patria4
08.09.2007 19:51
Не за много, а за всички! :))) Всеки трябва да мисли, нали по това се различаваме от животните...

Радвам се, че блога ми ти допада. Поздрави!
цитирай
10. jenseits - Ей, да не те е ударило по-силничко ...
16.09.2007 18:26
Ей, да не те е ударило по-силничко някое ледено топче, че от толкова време не си ни писал? :РР
цитирай
11. mom4eto2 - @jenseits
17.09.2007 10:06
Не, бях си вкъщи за щастие! :) Но има хора със счупени пръсти, които са прикривали главата си с ръце... А не пиша, защото нямам муза така да се каже. Ще започвам работа, а отдавна не съм работил и това отнема голяма част от психо енергията ми. А и не съм като теб свръхактивен, макар че мога да бъда и много енергичен, но точно в момента май не съм... Освен това по принцип не обичам да споделям, а някои хора тук пишат дори какво са си мислили вечерта преди да заспят! :) Пък аз съм си такъв - странен характер... Знам си го, а са ми го и казвали. Падам си перфекционист и ако не се чувствам готов за нещо изобщо не се захващам, щом не мога да го направя така, както аз искам. Та за писането - в момента усещам, че не съм в състояние да напиша нещо, което на мен самия да ми хареса. :)) Но стига толкова за мен...
цитирай
12. norman - хайде,
26.09.2007 14:50
кога пак ще има градушка за да напишеш нещо :-)
цитирай
13. mom4eto2 - :-))
27.09.2007 16:14
Най-добре никога да няма такава градушка! Като гледам снимките не отразяват целия ужас, който беше... Наистина беше като апокалипсис! А аз все ще драсна нещо, стига да има кой да го чете... :)))
цитирай
14. norman - аз,
27.09.2007 16:17
аз ще го прочетем :-)
но не искам да се насилваш с катаклизми.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mom4eto2
Категория: Политика
Прочетен: 159826
Постинги: 26
Коментари: 238
Гласове: 5783
Архив