Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2012 04:21 - Размразяване.
Автор: mom4eto2 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1474 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 19.12.2012 04:23


       Не, пролетта е далеч още. Снегът ще поостане, нещо друго се размразява. Блогът ми променя агрегатното си състояние... След прекалено дългата хибернация отново прокарвам нераздвижените си вкочанени пръсти по клавиатурата. :-) Някои ще попитат: защо пък са му вкочанени на този пръстите? Ами след дълъг зимен сън е така, вие не спите ли зимен сън? Препоръчвам! Когато дойде моментът на събуждането сте свежи и отпочинали. Е, и "малко" схванати, но е обратимо. И килограми се свалят, което за всяка жена си е лукс! Звучи много добре, нали? Обаче и тук има едно "но"... Нали знаете какъв е гладът след ставане от сън! И теглото се възвръща бавно, но сигурно... Абе, значи и при блоговете имало йо-йо ефект?!

       Беше време, когато ме четяха доста хора... Което ми харесваше! Ами нали затова пишем - за да ни четат! И сега пред мен стои задачата, бих казал експериментът, да видим ще се състои ли и за моят блог йо-йо ефектът след такъв дълъг сън. Ще успея ли да си възвърна "килограмите"?... Само времето ще покаже.

       Иначе се замислих за момент в каква категория да постна моето събуждане. По примера на един журналист си казах - имаме новина, момчето се събуди! Значи трябва да е в категория новини? Но каква новина е това ако никой не се интересува от нея? Затова съм внимателен с категориите. :-)

       Аз съм като жив фосил - замрял отдавна и сега размърдал се за нов живот. Но какво може да накара един динозавър да се събуди? Вече споменах, че след дълъг сън основна движеща сила е гладът. Но глад за какво? Има много видове глад. Мен лично ме разбуди гладът да намеря мислещи по моят начин хора. Но и инакомислещите са добре дошли! Друг е въпросът как ще си тръгнат. Кой кого ще убеди или няма да има победител в спора? Победител винаги има, такива не търсим. Има дефицит на победени, защото никой не се признава за такъв. :-) Изпадайки в този дълъг сън аз негласно се признах за победен, оттеглих се. Но сега се завръщам, за да подкрепя приятелите си и изоблича враговете си! Добре де, различно мислещите. Не е хубаво да имаш врагове, но всеки има такива, нали? Аз мога да бъда и приятел, и враг.  А ти какъв си - мой съмишленик или мой опонент? Нека всеки направи своят избор. Защото идват едни други, по-важни избори от този, който аз ви предлагам, и е крайно време да се научим да избираме "правилно"(при все, че всеки смята своят избор за правилен, но дали е така разбираме след време), да оценяме по достойнство. Аз още нищо не съм предложил, за да ме оценява някой, но нека все пак заедно се упражним във вземането на решения, след което без съмнение ще дойде и времето на оценките. Добре заварили на всички и нека си прекараме приятно и ползотворно времето тук!  







Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mom4eto2
Категория: Политика
Прочетен: 159817
Постинги: 26
Коментари: 238
Гласове: 5783
Архив