Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2007 02:20 - Какви е мъже раждала... Раждала и ражда славната земя българска!
Автор: mom4eto2 Категория: Политика   
Прочетен: 16196 Коментари: 41 Гласове:
0

Последна промяна: 16.11.2007 03:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   Членовете на Висшия съдебен съвет (ВСС) възстановиха на длъжността следовател в Столична следствена служба (ССлС) бившия заместник-министър на държавната политика при бедствия и аварии Делян Пеевски. От 24-те члена на ВСС 22-ма гласуваха за възстановяването му.
   
   image
 Виждаме, че героят на деня не страда от липса на медийно внимание. Но какво да кажем, освен "хвала на такЪви органи...!" Вие сами си довършете какви органи са тези от ВСС - на теория се водят съдебен такъв, и то обърнете внимание висш. Абе не мина и седмица, откак избраха председател и започнаха да функционират пълноценно, и ето ги резултатите! Поне едно е ясно - че функционират безотказно и няма съмнение какъв орган са. Лично в моите очи са част от отделителната система и наистина са мнооооого важен орган. Някои ще кажат, че само говоря глупости, но не е ли факт, че каквото из..... , пардон - решат, и това е. Наистина са висши като част от някакъв ултрависш замисъл по тия географски ширини каквото ще да става, само не и това, което е редно. Думата нормално някакси бяга от представите ни, когато обсъждаме тукашният политически живот. И изобщо аз като човек, който не се занимава пряко с политика, оставам с впечатлението, че у нас законите не само не изпълняват предназначението си, но и дори не представляват пречка за определени хора по пътя към личното им забогатяване и овластяване.
   Сега ще ви занимая малко със скромната личност на този вундеркинд, така рано влязъл в дебрите на властта. Да е влязъл в политиката ще бъде силно казано, защото без да целя да го обидя допускам, че с тази тежка челюст едва ли някога ще бъде годен да се занимава с политика, въпреки че в наши дни точно мутри се представят за символ на модерната българска политика. Но едно не може да му се отрече, че е в играта, че има власт! Как и защо сам си знае, а може би прочитайки своеобразната му кратка биография, трябва да го попитаме и какво мисли за новият закон за хазарта... Впрочем ето я и нея:
  

imageДелян Пеевски

е 26-годишен. Най-известен е с това, че е син на бившата директорка на Българския спортен тотализатор Ирена Кръстева и че още през 2001 г. беше едно от любимите деца на НДСВ.

Завършил е гимназия в София и право в Югозападния университет "Неофит Рилски" в Благоевград. В момента е докторант по административно право и административен процес.

Името му нашумя, когато стана съучредител на сдружението "Младежко НДСВ" заедно със сина на говорителката на царското семейство Галя Дичева - Росен.
Впоследствие от партия НДСВ се разграничиха от тази организация, но Пеевски вече правеше бурна кариера.
Беше на 21 години, когато стана най-младият член на политически кабинет, когато беше назначен от министър Пламен Петров за парламентарен секретар на неговото транспортно министерство. Този пост му позволи да влезе в борда на директорите на "Пристанище Варна".
Вестниците тогава писаха, че една от първите работи на Пеевски била да поиска от ръководството на пристанището луксозен джип.
След четири месеца беше освободен от борда заради липса на образователен ценз и след големи разправии в Народното събрание за това какви хора могат и трябва да влизат в подобни бордове.
Най-големият скандал, в който беше замесено името му, беше свързан с приватизацията на зала "Универсиада" и спортния комплекс "Тотошанс" в Златни пясъци.
С помощта на тогавашния спортен министър Васил Иванов-Лучано имотите неочаквано се оказаха апортирани от държавната фирма "Олимпика" ЕАД в смесено дружество, в което участваше частна фирма, свързвана със самия Лучано.
Като едноличен собственик на фирмата беше вписана Маргарита Донкова, която по същото време беше секретарка към поддържания от младежкото НДСВ уебсайт "Новото време". По случая беше образувано следствие, което потъна някъде.
По същото време Пеевски е бил поканен от Ангел Александров да стане главен следовател в НСлС. Според самия Пеевски той и сега продължава да е подчинен на Александров, но е бил в отпуск, докато заемаше поста заместник на вицепремиера Емел Етем в министерството на държавната политика при бедствия и аварии от квотата на ДПС.

  
Какво може да се каже в заключение?... При един по-задълбочен анализ на събитията, с вас можем да достигнем дори до извода, че май все пак законите вършат своята работа. Просто тях ги създават хората, чиито нтереси след това те защитават. И ако стане така, че днес помагаха, но утре започват да пречат - ами заменят се с по-удобни. Такива като лобиращите Пеевски поръчват музиката. Образно казано законът е една врата, за която само избрани имат ключ и минават през нея когато си поискат, но за обикновения човек тя остава една непреодолима преграда, както би трябвало и да бъде. А уж законът е закон, за да се спазва. Но от всички! И въпросът е кога, кой и как ще отнеме ключовете за вратата от онези със статута, при който единственото земно е, че стъпват по земята в кратките мигове, когато не са в лимузината.
   И вече наистина на финала искам да уточня, че макар и язвителен, аз нямам нищо лично против този Пеевски. Не му завиждам нито за парите, нито за положението, нито за голееемите, тъжни и изразителни очи ( но най-изразителни при него сякаш са бицепсите! ). Просто се питам защо? Кому е нужно този човек да работи в следствието? Да беше някой гладен - ще го прави за пари. А той? Аз като човек скромен се чудя на жаждата на милионерите да станат милиардери... Но това си е негов проблем и мисля, че в случая той не е виновен. Въпросът е кой го допуска и кой го побутва из етажите на властта? Ами да бяха го пратили в Европарламента, и там да видят какви сме богатири... Но кой, защо, как - все въпроси, на които обикновеният гражданин едва ли ще научи някога отговора, а и да стигне до някакво логично обяснение е невъзможно, тук логика няма. Обаче как да не се чуди човек, че хората, които не заслужават уважение, имат наглостта да го изискват ( и често го получават! ), както в случая Пеевски, който цитирам "се чудел защо е уволнен и искал извиниение" - това пролетта, а месеци по-късно ето, че е реабилитиран, а достойният човек дори не смее да си помисли за уважение!? 
   Трябва да взимаме пример, а и да го държим под око, че току виж след 5-6 години стане премиер! Факт е, че той прави, струва, но се грижи за правата си, като всъщност няма морално право, но нали уж е завършил право, а то стана много "право" и направо... За нас пак остава да се тюхкаме, да "плюем в тая орисия като няма прокопсия" и да гледаме как въшката като се насмуче с кръв и излиза на челото! Или всъщност не - ние сами си отредихме тая съдба. Защото казано е, че каквото сам си направиш, друг не може да ти го стори и това още - помогни си сам, за да ти помогне и Господ!




Тагове:   мъже,   какви,


Гласувай:
0



1. viovioi - Малка доза непукизъм ще помогне:)))
16.11.2007 09:10
Аз не им се впечатлявам толкова. Даже не се старая да им помня имената. Те са за мен беззименните герои, които историята ще заличи и никой няма да си спомня за тях..Понякога презирам политическата класа, но това ми създава душевен дискомфорт и затова предпочитам да не се задълбочавам в темата.Но няма как, нали все пак живеем в БГ???
цитирай
2. diesirae - Браво!
16.11.2007 09:43
Много хубаво написано. Аз по принцип не задържам вниманието си на постинг по-дълъг от страница, но този го прочетох без задъхвания.

Според мен ние всички създаваме политическата си класа (и далеч не само в избори), така че няма защо да я презираме, освен ако не презираме и себе си. Но е хубаво човек да си задава въпроси. Без да си задаваме въпроси няма да станем по-добри граждани, нито ще живеем в по-добра държава. В това съм убеден!

А това за законите ще го разчовъркам. :)
цитирай
3. roksolana - ...
16.11.2007 10:01
Наистина - симпатична ПЕШКА с големи, тъжни и изразителни очи...и лице, необезобразено от излишък на интелект...
Жестоки игри се вихрят в България, жестоки...
Случаи като този са само леко вълнение на повърхността,по което робите могат само да гадаят като какво всъщност става там - на дълбокото, далеч от техните очи.

Ще ми се след коментара на viovioi да я попитам дали има деца?
цитирай
4. lambo - Когато зад теб застане САМИЯТ Доган ...
16.11.2007 13:49
никакъв закон не преде. И никой също така ...

А между другото наскоро майка МУ Ирен ,
стана собственик на "Монитор" и "Телеграф"
Така че това ДУПЕ-сарско семейство си има вече и собствена прес-група

И отново "by the way" преди няколко месеца гръмнаха мъжа на Лечева.
Коя е тази Лечева ли?
Шампионката по спортна стрелба? Не само!
След като стана министър на спорта,
Лечева изгони от тотото протежето на Доган - Ирен ...

За вас оставам само да съберете две и две ....
цитирай
5. mom4eto2 - @ viovioi
16.11.2007 15:39
Прекрасно те разбирам, но искам да ти кажа, че подобно мислене според мен е неправилно! Аз съм писал вече за това, че ние сами с нашата незаинтересованост им позволяваме това. Проблемът е, че голяма част от хората правят като теб - мъчат се да не се обременяват "излишно" със случващото се в политическия живот и сами си внушават, че нищо не зависи от тях. И с това развързват ръцете на такива като сегашният герой. Той знае, че рискува само да спечели. Няма кой да го обвини в каквото и да е, хората не обръщат внимание на тези неща. Но така какво да чакаме - системата да го отхвърли ли? Ами нали точно системата създава такива като него! Корективът трябва да сме ние, няма как да очакваме сами да се контролират, с годините го доказаха. Но ние не си вършим работата...
цитирай
6. mom4eto2 - Благодаря, diesirae !
16.11.2007 16:01
По принцип се старая да не пиша прекалено големи чаршафи, но веднъж започнал няма как да спреш по средата и продължаваш да "разпъваш" докато изложиш мислите си... А истината е, че аз с всеки постинг пиша все едни и същи неща, но поднесени по различен начин. И с радост откривам, че ти споделяш моето мнение - "ние всички създаваме политическата си класа (и далеч не само в избори), така че няма защо да я презираме, освен ако не презираме и себе си".
Аз лично се чувствам ОТГОВОРЕН, че в МОЯТА държава се случва това някой очевадно да не си е на мястото. Дори и някой ден да се убедя, че не зависят от мен, аз никога няма да примиря с несправедливостите и абсурдите, нито ще започна да гледам на тях като нещо нормално!
цитирай
7. mom4eto2 - И аз това си мислех, lambo ...
16.11.2007 16:32
Доказателства няма, само здрав разум и логика. Но все пак какви по-големи доказателства от това?... Някой да го изсече върху камък ли?
А вчера четох някъде за "проблемите в тотализатора", нещо такова. Още малко и ще ни внушат, че ще фалира. Какъв смях! А ние се надяваме да има пари за спорт, нали уж това е предназначението на държавното тото...
Пък аз примерно въобще не съм убеден, че се дават всички тия големи печалби, които се обявяват. Русе града на тотомилионерите и ала-бала. А да предположим, че тия пари въобще не се дават... Как ще разбере за това обществеността? Едва ли отговорните за това лица ще излязат и ще кажат по телевизията : ние си ги разделихме!
цитирай
8. mom4eto2 - @ roksolana
16.11.2007 16:39
Да, наистина какво ли всъщност става?... Можем само да гадаем и да сме сигурни поне в едно - голееееееми неща стават!
цитирай
9. yuliya2006 - Скъпо момче супер лесно е днес да си ...
16.11.2007 21:58
Скъпо момче супер лесно е днес да си на върха.Само са нужни много парички.И ще получиш ценораспис кое колко струва.Най изгодно е да станеш министър по бедствия и аварии-яма приказна и недоказана.После можеш да си избереш горите,далавера приказна,узаконена, изнасяща и недоказана.А този прост народ нека яде учителите,циганите,живите медици от Либия.
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
10. mom4eto2 - Добре, yuliya2006
16.11.2007 22:09
Дай ми на заем няколко милиона, не знам колко... Няколко. Искам да стана и аз голяма клечка! Омръзна ми да съм вицепрезидент на секция идиоти! :)))
цитирай
11. patria4 - Здравей,
16.11.2007 23:09
От дебели дебили и мутри вече ни е писнало на всички.Има ги в законодателната,изпълнителната и съдебната власт,въобще навсякъде където решенията са партийни ,а не професионални.Принудени ли сме да търпим?Бъди здрав,че има още много да се възмущаваш. Катя Стоянова
цитирай
12. mom4eto2 - Здравей и на теб, patria4 !
16.11.2007 23:48
С леко смущение ще кажа, че вече и аз не точно се възмущавам... И аз някак привикнах... Но не съм се примирил, нито съм го приел за нормално! Ако знаех какво мога да направя, но наистина да има ефект - бих го направил. Но сам човек как да се бори с мутри?! Вижте, че дори мутрагените са заедно - да сте виждали да се движат по един? Смеем им се колко са тъпи, но само зад гърба. А дори и те са разбрали, че заедно са по-силни... Пък уж са тъпи! Ами нека! Нека пък ние умните да си знаем много, но всеки за себе си в своята хралупа и така...
цитирай
13. yuliya2006 - Ех, момче и пари да получиш много ти е ...
17.11.2007 11:00
Ех ,момче и пари да получиш много ти е гореща кръвта,няма да свършеш работа.Защото този сладур на снимката е кукла,много да не мисли,да няма съвест и като Вальо топлото да свърши работа.Иначе куршум,резил и да го няма на сцената на цирка.А ти мило си бъди такъв ,обичай парите и хубавия живот,за да ги привличаш, но гледай по-почтен начин .То това е доста трудно тук, но карма.Новите бай Ганьовци като ги гледаме поне можем да ги опишем и се посмеем, на СУЕТАТА
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
14. cindy - Пълен дебил като майка си!
17.11.2007 19:01
Откъде ги изкопават тези грешки на природата не мога да разбера! :)
цитирай
15. marty - Браво за постинга.
17.11.2007 21:03
Казал си всичко, което е нужно, за да започне да мисли читателят ти.
Поздрави !
цитирай
16. mom4eto2 - Направо ме отчая, yuliya2006 !
17.11.2007 21:11
Значи не ставам за новобогаташ... Какво да се прави - съдба! :))) Аз много пъти съм казвал, а и тук съм го писал, че не мога да се чувствам напълно щастлив, с каквито и луканки да съм преял и да управлявам с корем мерцедеса, щом виждам край мен как хората мизерстват...
цитирай
17. mom4eto2 - @ cindy
17.11.2007 21:18
Майка му и тя ли е такава? Аз не съм я виждал или поне нямам спомен... Знам само за поста, който е заемала, а в момента не ми е известно нищо за нея.
цитирай
18. mom4eto2 - Благодаря, marty !
17.11.2007 21:26
Дано да започнем да мислим... Защото аз не съм убеден, че много хора го правят. Четох мнения, че хората мислели за бъдещето си - дали е така и колцина са тези? Все пак всичко по реда си. Нали мисълта трябва да предхожда действията, а че ние закъсняваме с действията - нищо ново!
цитирай
19. geekster - Ако изборът е в ръцете на обикновеният човек...
18.11.2007 02:32
...има ли смисъл да избира, когато всичките избори водят до един и същ резултат!?

Не разбирам много от политика, но от каквото съм говорил с повечето хора за нея, оставам с впечетлението, че повечето, ако не всичките, хора замесени в управлението на тази държава гледат да я ползват по някакв начин и го правят доста добре.

И така, даже и да се интерсува обикновенният човечец от управниците си как да избере "по-малкото зло"?
цитирай
20. nakom - Като крадеш
18.11.2007 17:32
се научи да постваш линкове.В случая това е на Люба Манолова.
цитирай
21. mom4eto2 - Ooo, nakom - чо !
18.11.2007 19:32
От коя дупка се "изхлузи"?... :))) Сега и крадец ме наричаш... Но не се ласкай сам, не съм ти колега!!! Люба Манолова казваш... Честно да ти кажа уважавам те, въпреки различията ни, да не говорим, че за много неща съм съгласен с теб, да не кажа повечето, но този път си се изказал несъстоятелно. Всичко написано с бели букви са си лично мои мисли, а със зелените букви е видно, че съм копирал "биография" на Пеевски. Взел съм тази информация от интернет, от електронен вестник, но не съм видял да пише нейното име. Дори специално проверих линковете, които ми помогнаха да изготвя статията си и не видях нейното име, а видях други имена, които са писали почти същите неща, но както казах - никой не я е споменал... Това да не е жена ти, че я рекламираш тук? :)))
А въпросният материал с подвизите на Пеевски просто няма как да не го взема от някъде, не съм му личен летописец, нито живея с негова милост, за да знам всички подробности от живота му. В случая не ме караш да се чувствам виновен, че съм "откраднал" нещо, а по-скоро ме навеждаш на мисълта, че сам смяташ за себе си, че знаеш всичко и на всяко гърне слагаш мерудия!
Но приемам критиката и пак казвам - не знам биографията на Пеевски и съм я взел от друг източник! Който я знае, чест и почитания! Пък и ти дай да видим линк, от където мислиш, че съм "крал", не бъди голословен. Не изключвам и да си прав, но аз пак повтарям - име на автор не съм видял!
цитирай
22. mom4eto2 - @ geekster
18.11.2007 19:59
Разбирам те, но не поставяш правилно въпроса... Ключът към палатката не е в това как да се избере по-малкото зло. Писал съм за това преди време в свой постинг http://mom4eto2.blog.bg/viewpost.php?id=121800 - Живот ли е да го опишеш?!

Работата е там, че принципно преди да бъде избран, всеки може да има добри намерения. Лошото се случва след това... Дори и да мисли някой кмет да не краде, да не си купи скъпа кола и вдигне хотели, след известно време той какво ще забележи? Ами какво - че никой не цени неговата честност! Ако си честен значи си шматка... Такива са модерните разбирания. А относно нашият проблем за "по-малкото зло" и другите злодеи... Ами трябва да има контрол! Контрол от избирателя, иначе да чакаме те сами да си го наложат ли? Както казах, появява се един честен кмет, който след време обаче вижда, че дори и да открадне, няма кой да му държи сметка за това. И защо да не открадне?! Хората сме слаби, изкушенията са навсякъде. Колцина са тези, които им устояват? А като прибави и това, че в днешно време ако не си в играта със сегашните управници просто няма как да влезеш във властта - картинката е ясна. Дори и по някаква случайност да се докопа някой свестен човек до властта, той няма да има външни фактори, които да го мотивират да остане такъв! Вярно е, че честността идва отвътре, но все пак не бива да се осланяме само на нея и когато видим колко несъвършен е създаден човекът, тогава да вземаме мерки! Тъй че ако хората във властта знаят със сигурност, че ако днес злоупотребят с положението си, още утре ще има последствия за тях... Да видиш тогава как всички ще станат читави!
цитирай
23. анонимен - Похвално за постинга, но след стачката най вече
18.11.2007 22:48
аз имам алергия от всякакви богаташи и властващи!Не мога да ги гледам и дебелите имм вратове и....Извини ме!
цитирай
24. nakom - ПО въпроса за дупките едва ли искаш коментар
19.11.2007 13:32
но бъди сигурен че е не е от вмирисаната от където си изпълзял ти.
Нямам намерение да ти доказвам каквото и да е - да си проверил и да си разбрал.Ако седна да отварям очите на всеки незнаещ къде ще му излезе края.
По въпроса за това дали си ми колега - какво да ти кажа без да те обидя ;-).
Не работя в обущарската сфера.
цитирай
25. mom4eto2 - nakom-чо , nakom-чо ....
19.11.2007 14:18
Много злоба е събрала малката ти душица. Такава мъничка, а къде събра толкова отрицателна енергия? Като се имаш за голяма работа, не се занимавай с нас простосмъртните. Аз просто те посъветвах да не излизаш от нафталина. Ако си поне малко умен, щеше да разбереш, че това е приятелски съвет, защото по всичко личи, че ти е там мястото... Нищо лично. А това, че нямаш намерение да ми доказваш каквото и да е, говори лошо за теб, не за мен. Дори и от Бог очакваме да ни докаже, че съществува, но явно ти си нещо по-висше и не изпитваш нужда от контакт с по-нисшите.
А, и още един съвет! Ходи да си стягаш гвардията, че нещо издишате.... Аз ви казах, че си отивате леееека-полека. Отивате си бавно, неусетно почти. :))) Нещо "пролетта на социализма" се изгуби по трасето, защо така? Сигурно е отишла на село, в града няма симпатизанти... Не е лесно да си симпатизант на Българска Селска Партия, трябва да си мазохист освен всичко друго! И така де, стягайте редиците, че урбанизацията е в сила и скоро няма да можете да влезете и в парламента! Но за препоръчване е да си намерите по-сериозни хора, а не сладки момиченца с никове от типа на sladurana , putarana , kotarana и пр., които стават за някой сайт за запознанства, но не и за тук, където да ни обясняват колко достоен президент имаме.
Та това е, приятелю! Нафталинът не е скъп, но ако не ти се намира, аз лично ще ти услужа!
цитирай
26. mom4eto2 - @ sekirata
19.11.2007 14:43
Ето, виждаш че има и хора, които ги поддържат... И президента наш, и тройната коалиция, и социалната им политика... Какво да се каже! Утеха ли е за теб, че има и хора доволни? За мен не... Но аз не се оплаквам, а правя каквото трябва, каквото мога. Ще дойде и Видов ден. :))) Жива и здрава!
цитирай
27. nakom - Като за начало ;-)
21.11.2007 09:42
С умалителни обръщения може да говориш на кучето си например- макар че едва ли имаш такова и ако имаш - едва ли би те търпяло.Злоба не изпитвам никаква - тоест ако изпитвам едва ли твоята нещастна недоучена психология може да ми я провокира.Тоя тон ми е добре известен - и аз съм го ползвал на един по-ранен етап.От тогава обаче се случи нещо като еволюция - не се плаши, теб вероятно тази съдба ще те подмине ;-).
Пролетта на социализма си е все така жизнерадостна и красива, и се занимава със стойностни неща вместо с олигофрените по блоговете.ПОследното го правя аз понеже имам време и понякога - желание ;-).
Съвети може да ми даваш като си махнеш раничката с учебници от гърба или поне като спечелиш достатъчно пари - дотогава ги давай на споменатите от теб момиченца.Те може и да ти повярват - примерно че си мъж ;-).
Изобщо с това олигофренско тонче, на начален социолог изучил няколко книги на глупаци за поведенческо самоусъвършенстване (определено си имал нужда да ги четеш, друг е въпроса че не са ти помогнали) , няма да ме засегнеш ;-).Не бой се де - няма да си първия паляк по пътя ми, вероятно и последния няма да си.
Пиша ти всичко това защото знам че се мислиш за голямата работа - надскочил мисленето на стандартните хора.Няма да ти обяснявам колко си ми смешен и забавен - вече си го разбрал.Но да ти благодаря за съветите все пак - явно имам нужда от тях.Аз съвети няма да ти давам, едно че моите се плащат по принцип, две че не си струва труда.
Приятно чакане на видов ден, те и тъпите патки чакали принца на белия кон ;-).А дотогава прочети още нещо което да ти подсили егото- примерно как да най-сетне да си направим сефтето или нещо такова ;-).Определено имаш нужда
цитирай
28. mom4eto2 - :-))
21.11.2007 16:23
С това последното доказа, че си един nakom-чо. Въобще нямам намерение да се впускам в безсмислени обидни коментари с твоя милост. Казваш едно, а действията ти говорят друго. Напишеш си простотиите и после минаваш да провериш какво са ти отговорили. А аз веднъж вече ти отстъпих и не отговорих на обидите ти. И тук мисля да спра, не съм човек, който се влияе от просташки провокации. Ти дойде тук със своето крещящо самочувствие и високомерие, и започна да се правиш на интересен. Ами не си интересен! Просто показа колко струваш, аз няма да се занимавам да те коментирам, да заключавам какво си прочел и колко пари си изкарал. Хубаво е човек да изглежда голям в своите си очи, нали? :)))
Ще си взема и бележка - от сега нататък ще ходя по излети с костюм и куфарче, раниците явно са излезли от мода. На теб оставям да печелиш пари, което те прави тоооолкова горд. Браво, накомчо! :) Надминал си себе си. Хубаво е, когато аристокрацията наминава през блога ти и аз оценявам това! Надявам се да продължиш да го правиш в почивките между броенето на пари и продаването на съвети.
цитирай
29. nakom - о момчето (съмнително) с цифричката
21.11.2007 18:14
след като ти доказах какъв съм, и ме оставяш да си броя парите, моля те - носи си раничката.Току виж си си купил още към тон книги за усъвършенстване и ти станало тясно куфарчето ;-).
Прости ми че те обидих.Не знаех че ще си толкова наранен.Да да - ти си такъв човек.Не си някакакъв друг човек.Точно такъв човек си ти - който не се влияе от такива неща ;-).
цитирай
30. mom4eto2 - Беше време, когато четях много к...
21.11.2007 18:29
Беше време, когато четях много книги. Но изобщо не са били такива, каквито си мислиш. И въобще нищо не успя да познаеш за мен. Просто в книгите, които ти си чел, не пише за такива като мен. Малко ще ти е трудно да го разбереш това. Но е смешно да видиш човек, който си мисли, че знае всичко и изпитва неоправдано чувство за превъзходство. Ако не ми беше неприятно общуването с теб, щеше истински да ме забавляваш. Имаш данни за палячо. Но трябва да намалиш негативната енергия, тя ти проваля смешките. Също можеш да намалиш и самочувствието. Особено онази по-голямата част без покритие! Сам знаеш, че хора като теб ако си спрат саморекламата, няма да има кой да им обърне внимание, но все пак опитай. Може пък на по-стари години да те настигне истинската еволюция и най-после да станеш и ти истински човек!
цитирай
31. nakom - мило ми момчето-цифричка
21.11.2007 21:04
Комплексаря и палячото се познават по следните характеристики
1.Обяснява за щяло и нещяло какъв човек бил той.
2.Обяснява го опитвайки се да накара другите да се впечатлят или по някакъв начин да станат съпричастни с него.
3.Жалък е защото се опитва да диктува тон, а когато му се отговори на контра, от измамник се превръща в най-обикновен шмекер със заучени фразички.
4.Отдава се на носталгия и спомени в най-неподходящи моменти.
5.Анализира тъпи до втръсване ситуации - ако не бях (такъв човек), щеше да ми е (много готино), неприложими и неприемливи.
6.Непрекъснато натиква собствените си грешки по чуждите хора.
7.Обожава да говорят за него.Говори за себе си непрекъснато, дори и с неприятни за него хора
8.Изпитва огромно удоволствие да се оитва да дразни някой, когото може да дразни безнаказано.
9.Сгъбичасва се когато види че някой има самочувствие с покритие.И се опитва да го смота до своето си ниво.
Хайде сега дружно да се хванем за ръчичка, и да ми обясниш какъв точно човек си ти. ;-)
10.Обича да се изживява като жертва
цитирай
32. mom4eto2 - :-))
22.11.2007 16:43
Абе човеко! Има нещо сбъркано в теб, мамка му! Кога съм обяснявал какъв съм? Казах просто какъв не съм, не и това, което ти си видял, а защо и как си го видял си е лично твой проблем. Ти сам дойде в блога ми и взе да се правиш на интересен, не съм аз този, който започна. И не мога да разбера какво целиш, но ясно се вижда какво постигаш - излагаш се. Очакваш да се подведа и да започна да коментирам смешните ти десет довода, с което да ги легитимирам? :) Нищо подобно! Няма да ти развалям кефа и да се мъча да преобръщам измисления ти свят, в който ти си най-най-.
Завъртях се и в блога ти. Новият, който си открил отдавна съм го видял. Стигнах до него чрез ssstto. Не е лош. А това, което си драснал тук обаче ме разсмя. Нима аз съм този с вечните претенции, на когото никога нищо не му харесва, защото не е на нивото му? Аз ли слагам 99% от блогърите в графа неграмотни полуидиоти? Някой си пишел сутрин какво му се било случило в тоалетната... Ако иска ще пише и как си издухва носа, на теб какъв ти е проблема? Защо си мислиш, че всички трябва да се съобразяват с теб и твоите вкусове, да споделят твоите разбирания за блогване? За мен също е крайно отегчително някой "да си излее душата" тук и това всеки ден, нима не пресъхна тая душа?! Обаче като не харесвам нещо, просто не го чета! А ти с това отношение, което демонстрираш ако си мислиш, че ще стигнеш далеч... Ти просто влизаш в даден блог, за да си излееш помията. Дори и не очакваш да е написано нещо, което да ти допадне, няма как да стане това. Като някаква бабичка, която я боли всичко и светът и е крив!
Видях и твои изказвания от рода на "гледай си твоята учителска заплатка и не ми обяснявай... ала бала". Що за човек може да има подобно отношение към другите? Към хора, които дори не познава. Човек на възрастта на баща ти го декласира на бърза ръка. И това само защото те "посъветвал с тон, който не ти е харесал". Ти сам си помисли какво представляваш на думи и на дела. И ако стигнеш до извода, че този свят не е достатъчно добър за теб, не обвинявай всички нас, че ти го разваляме! Можеш да си богат и умен колкото си искаш, но аз честно ти казвам, много се радвам от факта, че не всички са като теб! Такъв
1. Арогантен
2. Самонадеян
3. Неучтив
4. Нетактичен
5. Безскрупулен
6. Самовлюбен
7. "Разбиращ" всичко и всички
8. Досаден
9. Вечно плюещ
10. Умишлено дразнещ
човек и със свещ да търсиш, трудно ще откриеш!
Какво повече да ти кажа?... Изобщо не си глупав, но продължавам да се чудя кое ти е сбъркано. И не казвам това, за да обиждам! Първият път като попитах от коя дупка излезе, също нямах такава цел, а това, че ти се обиждаш от всичко и всички си е лично твой проблем, аз не мога да ти помогна. И тогава се започна какви книги съм прочел, каква раница съм носел... Наистина ли мислиш, че с това можеш да ме засегнеш и въобще това ли ти е целта? И нима ти не си чел книги, щом едва ли не се подиграваш кой какви е прочел, а дали си познал е друга тема?
Още в началото казах - спора ни е толкова безсмислен! А то дори не е спор, а някакво безцелно плюене. Ето аз ти предлагам мир и уточнявам, че не ти оспорвам правото да пишеш каквото си поискаш и да продължиш да плюеш и да се заяждаш. Просто ти предлагам, избора си е твой! Както казах не си глупав, колкото и ниско да цениш оценката ми, тя не се променя. Помисли си сам за себе си какво целиш, не ми казвай, то си е твоя работа. И ако наистина толкова не ти харесвам, си свободен да продължиш да го правиш, но не очаквай и аз да споделя мнението ти. Начинът по който комуникираш с мен е дълбоко неправилен, не е нужно човек да е чел някоя книга, за да го разбере. Дори и някой да е много сбъркал, ти като го напсуваш и му кажеш колко е глупав, от това той няма да стане по-умен, нито ще разбере грешката си, да не говорим пък да се съгласи с теб!
Примерно аз никак не харесвам extremecentrepoint и техният раболепен стил. Писал съм няколко коментара и наистина на няколко пъти стана като заяждане, но никога не съм писал заради самият спор и последващите караници. Просто се сблъскват идеи, аз не се съгласявам с тях и им казвам в прав текст, че ближат гъзовете на задокеанските си господари. А ти тук като носител на каква идея се появи? На тази колко съм примитивен ли? Да допуснем, че съм примитивен в сравнение с теб. Ти как го доказваш? С още по-примитивни обиди? От цялата абота за теб разбрах и още нещо - със сигурност не си адвокат. Трудно се долавят идеи в заядливите ти подмятания, а ако все пак има такива, то те са твърде зле защитени.
Да обобщя - умен, но досаден, може би проницателен, но нетактичен, с успешна кариера, но неуспешен като човек с ужасния си характер. Трудно ми е да си представя какво ли ще е човек да общува с теб... Тежко му ако не е съгласен с теб, нали така? :) А ако ти шепти на ухото колко си велик и способен, тогава ти ще му отвърнеш колко е умен и прозорлив, че е оценил по достойнство светлата ти личност.
И накрая виж как се хабим за глупости. Пак казвам - имам готовност да оценя по достойнство идеите на теб, а и на всеки друг. Ама да ми се появяваш отнякъде и да започнеш да обиждаш и да се правиш на голяма работа - не, мерси. Бъди си голяма работа, но това не е мой проблем. Да ти кажа аз съм си аз и съм доволен от себе си, не съм очаквал да бъда одобрен от всички... Но все пак малко уважение ако се чувстваш човек с положение! Сарказмът ти няма да ме засегне в никой случай, затова ако ще продължаваме да общуваме, нека да е в по-поносим тон. Бих приел всяко несъгласие с идеите ми, но такава игра на дребно, такива удари под кръста с тази игра на думи ми се ще да не толерирам. Самият факт, че ти отговарям всеки път на помията показва, че поне маааааалко те уважавам. Всеки човек заслужава това! А това, че ти сякаш умишлено искаш да се конфронтираш с хората е твое решение. Силно се надявам следващият ти коментар ако ще да продължи да не е на моето мнение, но и да бъде наистина в стил на улегнал човек, каквито претенции имаш ти. Защото аз съм сигурен, че поне при половината от фундаменталните въпроси за живота и политиката с теб сме на едно мнение, обаче при толкова помия и злато да има, няма как да блесне, нали?
Хайде, ти си на ход! :) И кажи нещо по същество, стига си предполагал какви книги съм чел, не защото това е проблем, а просто до момента показа нулева познаваемост...
цитирай
33. nakom - аз съм бил на ход ;-)
22.11.2007 21:54
ти започна да определяш и кой е на ход може би ;-).
А числата от тотото ще ми ги кажеш ли или да си тъна в невежество ? ;-)
Идеите ми струват пари.Не ги тръскам по блогове.Продавам ги.Доста успешно при това.
Анализа който си ми направил не струва и пет пари.Това доказва че още има да почетеш ;-).
Като за някого когото не съм засегнал доста изписа.Не знаех че така съм те наранил хаха.
Лека доходна и безавариина.Това е последното което пиша тук ако не ме провокираш.И последно
СПОР С ТЕБ НЕ СЪМ ВОДИЛ.СПОР ВОДЯ КОГАТО ИМАМ КРЪСТОСВАНЕ НА ГЛЕДНИ ТОЧКИ.И СПОР ВОДЯ С ХОРА КОИТО СИ МИСЛЯ ЧЕ СИ СТРУВА ДА УБЕЖДАВАМ В ПРАВОТАТА СИ.
И следващия път когато наричаш някой на умалително, се замисли че може и да не му е приятно.Както първоначалното ти отношение така и последвалото.За много от изброените качества си прав - такъв съм.Но не искам никой да ме съжалява.ТОва е моята гордост.Чао и дай да не си приказваме повече че ми е неприятно.
цитирай
34. mom4eto2 - Да, определям кой е на ход!
23.11.2007 16:17
Това дразни ли те? :))) И първо казваш, че анализът ми не струвал пет пари, а после споменаваш ей така между другото, че "За много от изброените качества си прав - такъв съм."... Последно? Май ти куца нещо логиката, а?
И изобщо стилът ти на комуникация е отчайващо по детски - а пък ти първи ме обиди, ти ме бутна аз те оскубах, но мен не ме заболя, а ти заплака, нека тииии! Това чувствам от цялата работа като казваш, че ти дори не си спорил с мен, а аз съм се бил обидил. А дали съм се обидил? Ако разбера, че това ще те направи да се почувстваш добре, тогава да, иначе друга причина няма. И нямам нищо против всеки да се чувства голяма работа, но това да гледаш на другите като на по-нисши не го възприемам.
Аз сега имам доблестта да си призная, че сбърках с това nakom-чо. Дали заслужаваш подобно отношение и съответно обръщение е друга тема. Въпросът е в това, че аз не биваше да го казвам, за да подплатя претенциите си за това, което си мисля, че съм. Но и ти се появи с това "като крадеш...", а не си посочил нито линк, нито някакво друго доказателство, че съм крал. За момента това си е просто една клевета и не отговаря и на твоите претенции за положението ти. А аз се стремя да съм обективен. Което не значи, че успявам! Няма сега да мъдря кой е започнал, кой е бил втори, дали кокошката дали яйцето... Просто си признавам моите грешки и не бягам от отговорност.
А за това, че съм имал още да чета, в смисъл да се уча... Аз мисля цял живот да се уча! Ти нямаш ли нужда да се учиш повече? :)))
И не чакай от мен да те провокирам! Бих се надявал да изпиташ положителни чувства. Ако разговора ти с мен не поражда такива, и то само защото не си успял, а си искал да ме нараниш, то тогава не води тези разговори! А можеш и да смениш отношението и ще видиш тогава как неща, които са те изкарвали извън нерви, могат да ти станат приятни.
Не съм някоя ученичка да ти се обяснявам. Но просто искам да разбереш аз как гледам на нещата. Свободен си да не се съгласиш с мен, аз не търся одобрението ти или на който и да е друг. Та първият път, когато "се срещнах" с теб беше в блога на sladurana86. С нея спорехме за нещо и ти ми се нахвърли в своя си стил. Появи се изневиделица. :))) Не помня отговорих ли ти, и ако да, ти пак писа, а аз не отговорих. В смисъл оставих последната дума да бъде твоя. Отстъпих ти, нека бъде последната дума твоя, това за мен не е никакъв проблем. И това е - просто от тогава спора остана един вид незавършен, и сега, когато се появи пак изневиделица, аз реагирах негативно и първосигнално. Това не ме оправдава, а само обяснява кое, защо и как. Просто искам всичко да бъде ясно. Несъответствия в идеологиите можем да имаме до безкрай, но да казваш, че този и онзи не са ти на нивото... :))) Ти си знаеш!
За sladurana86 какво да се каже? Не искам да я коментирам, защото я няма и не може да се защити... Само ще вметна, че тя директно копираше едно към едно от някой сайт нещо си - дали интервю, дали статия с разсъждения, и ни я поднасяше. Съчинение с елементи на разсъждение по мое време се учеше в 6 клас ако не се лъжа... А колко коментара ми е трила, без в тях да има цинизми или някаква обида? И после получавам лично съобщение с жалване защо съм се заяждал, гласувала за мен и мир да има! :))) Такива хора ли защитаваш ти? Които са на твоето мнение, без значение на възможностите им и т.н. И не искам да изглежда, че тотално я подценявам, изкарвам я глупава или нещо подобно. Напротив! Умна е, личи си. Явно има и свое мнение, друг е въпроса дали може да го защити подобаващо. Дали е правилно или неправилно мнението, дали съответства или не на моето е без значение. По-важно е, че тя има позиция, за разлика от морето безгласни букви на нейната възраст, които се интересуват само как да се напият довечера. Аз може да я нападам и притискам, но със сигурност и поне малко я уважавам. Не страдам от излишна гордост, за да си кажа, че споря с нея, да не говорим пък да твърдя, че не ми е на нивото и куп щуротии. Точно нещата, които ти твърдиш. Някой си не ти е на нивото и точка! Ами докажи го де! Същата работа като първото ти появяване тук - откраднал съм бил. Докажи! Да не се случи някой път да ти вземат част от парите след подобни клевети и недоказани твърдения?... :)))
А твоята гордост си е твоя. Както аз в твоите очи ти се виждам като "паляк, който няма да бъде нито първия, нито последния", така си ти и в моите очи, съзнаваш ли това? :) Много си ми странен... Аз един вид се обяснявам, просто защото съм такъв, и ти си мислиш, че съм вложил кой знае колко чувства, а ти тариката ти е през оная работа. Аз казах в началото - детска радост! И същевременно колко инфантилно за човек с претенции! Да си жив и здрав, да си продаваш идеите! Аз ти желая успех! Но чувствам успех и за себе си от нашият разговор, защото дори и тотално несъгласен с моя мироглед, ти се докосна до него и не можеш да върнеш това! Аз самият научих някои неща от теб, но не се чувствам виновен, че не съм ти платил, защото аз всъщност ти предложих моята философия. Квит сме, както се казва.
Тъй че има място за всички хора на тоя свят - и за теб, и за мен! Но наистина мъдрият не се подиграва, когато види някой по-ограничен от него. Истински успешният не злорадства при вида на нищетата. Истинският човек не може да живее сам и единствено за себе си. А твоята гордост какво казва по този въпрос? Сигурно мълчи или по-лошо - за различните въпроси има един и същ отговор! Ти сега си това, което си и отказваш всяка друга философия да се докосне до теб. А как тогава можеш да прецениш кое е по-доброто? Как и по какво ще сравниш? Прекомерната гордост и егоизъм правят светът да изглежда толкова малък! Просто ти си в средата и другите неща са твърде маловажни и играят ролята на прост пълнеж. Нещо, което да изгони вакуума. А ако ти не изгониш вакуума от своето сърце, той ще те изсмуче отвътре. Сега си млад и живееш добре, мислиш си, че живееш добре. Познавам такива хора. Не казвам че си едно към едно като тях! Но примерно за някой е по-важно какво си мислят хората за него и как изглежда в техните очи, а не самият той и как действително живее. В смисъл - абе може и да съм много зле, но нали другите си мислят, че съм голяма работа и завиждат...
Не съм длъжен да ти пиша всичко това. Но пък изпитвам удовлетворение в мига, в който ти го напиша, а дали ще се съгласиш с написаното вече е твоя грижа. На мен ми донесе приятни емоции да общувам с теб, въпреки глупавите нападки през повечето време и от двете страни. Но макар и тръгнал по грешен път, аз с готовност ще сменя курса в мига, в който осъзная, че съм сгрешил и никаква измислена гордост не може да ме спре! Ако и ти един ден се отървеш от ненужните скрупули, това ще ти донесе много щастие. Ако изпиташ нужда да го направиш, разглеждай процеса като своя лична нужда и не се влияй от другите хора. Всеки си е такъв, какъвто е. Щом ти харесва да си такъв, бъди какъвто си! Както ти не можеш да ме промениш, така и аз не мога.
Просто исках да кажа, че всички сме хора и не бива човек за човека да бъде звяр... Един има пари, друг едни качества, трети други... Не можеш просто да махнеш с ръка и да кажеш, че този не става, онзи не струва и изобщо всички да вървят на майната си. Всъщност можеш да го кажеш, но независимо колко си успешен, това не превръща автоматично думите ти в истина. Аз вече спирам... Остава ми само да ти пожелая само успехи, всичко добро и много усмивки, въпреки мъглата навън!
цитирай
35. nakom - о стига на мама ученичката ;-)
23.11.2007 16:27
нали не се надяваш да седна да те чета ;-).кви кви - е баси цивренето.
МОмчето с цифричката - иди се прегледай.Преди ме дразнеше но сега ми е жал за теб.
цитирай
36. mom4eto2 - Мерси, nakom-e ! :)))
23.11.2007 16:35
А ти дори не си ме подразнил в никой момент... Нямаш тази сила! На мен могат да ми повлияят само положителни емоции, не и твоя начумерен мироглед. Аз не съм ти виновен за нищо, приятелю! А това, че няма да прочетеш коментара ме навежда на мисълта, че те мързи в момента и нищо друго. Само виж колко смешно се държиш... Забавен си, без лоши чувства го казвам. (намиг) В интерес на истината и аз те съжалявах за момент, но осъзнавам, че има надежда за теб, за всички ни има надежда. Колкото и обиди и сарказъм да излееш тук, аз няма да се уморя да ти отговоря с добра дума. Но май ти ще се умориш от собствения си стил или греша?... :)))
цитирай
37. nakom - о колко си добър
24.11.2007 01:27
благодаря ти благодаря.Ако някой ден ми потрябва изповедник непременно ще се обърна към теб.ТИ си такова слънце, разсея всички облаци в душата ми.
Сигурен ли си че не си преродения Буда? ;-)
хахахахахахахахахахахаахахахахахахахаха
много много много си джиджен ;-)
цитирай
38. jenseits - добре се справя момчето, като оп...
03.12.2007 14:32
добре се справя момчето, като описваш успешно преодолява житейските бури...ако не беше политически деец, сигурно щеше да бъде някоя мутряга...то като гледам, маниера, с който действа е един и същ...
цитирай
39. eien - Аз обаче на всяка цена искам да запомня
15.12.2007 10:45
имената им! И Слава Богу, паметта ми е услужлива! Не бива да се отминават с непукизъм и безразличие тези съвременни наши герои!Заради тях /майката и синът й/ ме е срам! Те трябва да знаят, че хората са с отворени очи за техните безразсъдни и грозни дела!
цитирай
40. анонимен - zdr
03.02.2009 14:30
as kakvo tarsq a vie kakvo slagate
цитирай
41. анонимен - Самые доступные шлюхи
09.07.2011 23:18
Если вам холодно и вы желаете развлечений для души и тела.
То мы можем предложить элитные предложения от своих путан.
Стопроцентно анонимно и безопасно, вы можете нам доверять.
<a href=http://moriani9373.sytes.net/>интим</a>
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mom4eto2
Категория: Политика
Прочетен: 159316
Постинги: 26
Коментари: 238
Гласове: 5783
Архив