Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2007 16:13 - Кой сега е слабака?...
Автор: mom4eto2 Категория: Спорт   
Прочетен: 1656 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 08.08.2007 18:11


                       image


В настоящия момент цялата футболна общественост е заела тази поза... Но как се стигна до тук?
За тези, които наистина разбират от футбол, това е всичко друго, но не и изненада. Или аз поне не съм изненадан от отпадането на "отбора на народа". Недоумение у мен буди единствено факта, че сините не успяха да вкарат поне един гол на коравите скандинавци. Но нали за сметка на това получиха цели два - винаги ще се намерят и крайни червени фенове, които да злорадстват, аз познавам такива...  А това, че неуспеха на Левски и последващия спад на клубния ни коефициент пряко влияе върху представянето на всички български отбори, тях сякаш не ги интересува. Но такива сме си - дори когато става дума за националния отбор или за евротурнирите, ние ще си останем разделени на "чорби" и на "говеда"!
Но да се върнем на снощния резил. Наистина ли беше чак толкова неочакван. Вече казах, че поне според мен е по-скоро закономерен.  Почвата беше подготвена още в деня след жребия,  който противопостави нашите прехвалени местни звезди срещу  анонимниците от  Финландия.  Въпросния ден си купих вестник, национален спортен всекидневник, но няма да им правя реклама или анти такава - те горките тъй или иначе ще продължат да си списват по същия жалък начин мизерното вестниче. А на този псевдовестник още първата страница беше скандална. Скандална е точната дума! Заглавието с ейййййй такива букви беше " Левски срещу слабаци". След снощи са останали критичен брой малко хора, които няма да ме подкрепят... Още повече, че отгръщайки нататък, още не трета страница пак с огромни букви вече се сблъсках с "Левски срещу ?!леваци!?". Препинателните знаци са от мен... Е! Снощи видяхме кои са леваците и кои десняците...
И това ако не е скандал?! Без да си разузнал даден отбор ( не съм от щаба на Левски, но съм почти сигурен в това, а и резултата го доказва! ) и разчитайки на факта, че само запалените по Еврофутбол са чували името на съперника, да стъпиш на терена и да се мислиш за фаворит... Скандално и глупаво - не знам кое повече, но и от двете по много! А родната преса за пореден път подля вода на героичните ни напъни да се докажем във футболна Европа. Нима те бяха разузнали Тампере, за да си позволят подобен род класификации? А и къде е уважението към противника? И да си представим какво е било в ума на нашите сини "звезди". Информация за противника - почти никаква. Само разширения състав, който не говори на никого нищо. И малко резултати. Може би и касетка-две с приятелски мачлета - поредната дезинформация! И разгръща вестника нашия бай левскар и какво да види - я, игарем срещу слабаци! Ми хубаво, супер даже. Я на другата страница - ааа, там пише колко сме силни и как без да играем сме били Литекс. А представете си какво ще стане като почнем да играем! По-нататък нашия любим шеф "Боратков" обяснява какъв сериозен тим сме и как ако всичко върви както трябва, ще бием наред де що хванем скандинавци и в този ред на мисли да се готвят Розенборг! Взели сме над 5 млн. евро от миналогодишния успех и тази година подсилихме отбора с мароканци - световна футболна сила, които освен всичко друго, са на ти с европейския клубен футбол и турнири...
Абе с една дума пълен медиен комфорт! И от никъде реална оценка на отбора и резултатите, нито пък реална преценка за противника и предстоящия двубой. Заблудиха нас, заблудиха и футболистите - аз така го виждам. Същите тия, които преди сблъска с Барселона в София миналия сезон писаха "Левски скача на Барса!". Сякаш действащия тогава европейски клубен шампион не е достатъчен дразнител за нашите футболни гиганти и просто момента е такъв, че виждате ли, трябват ни точки и ще им скочим на тия...
Та се питам - докога така? Докога ще им четем глупостите, които объркват и нас запалянковците, че и футболните хора, а и спортните деятели въобще. Имам чувството, че единственото мерило за успеха или провала на родните спортисти са... медиите! Те колят, те бесят - ти си звезда, а ти не ставаш за нищо. А ги видяхме колко са компетентни... Само манипулации! Да не говорим за безкрайните им саги покрай разни трансфери, при които се оказва, че никоя от замесените страни не е контактувала с когото и да било, но на някой журналист му се е видяло, че "там става нещо". През ден пращат Роналдиньо в Милан - днес възобновили интереса си, утре се отказали, вдругиден пак офанзива по привличането, следва отказ от по-нататъшни преговори и така с месеци един медиен абсурд. А истината остава на заден план... И в крайна сметка се оказва, че единствената истина по тези вестници са сухите статистики и резултати. Всичко останало е лъжа, заблуда, манипулация и изкривяване на фактите. Но ние продължаваме да ги купуваме... Лъжата и манипулацията продава повече от истината и фактите! Ето че и при спорта има зловреден популизъм - пишат за това, което масите искат да четат, а не за реални новини и събития.
Който не е съгласен с мен за родната спортна журналистика, жив и здрав - всеки си има право на мнение! Да не говорим, че като цяло в световен мащаб манипулацията властва - става дума за лъжите с трансфери знайни и незнайни и т.н. Но да се върнем на нашата болка - провала на Левски. Не само вестниците са виновни, разбира се не съм искал да кажа това! Всъщност най-боли, когато те бият по-слаби от теб, както е в случая. За всички е ясно, че нашия тим бе по-класният от двата. По-класен, но остана такъв само на хартия, както се казва. Защото открай време, или поне откакто аз гледам съзнателно футбол, стане ли дума за европейски клубни турнири, всички знайни и незнайни отборчета се мобилизират до максимум и играят на 100 % от своите възможности, а ние уж добри, по вестниците класа, а на терена - МЪКА.
И пак се питам - докога така?...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. marty - Ако си истински левскар,
08.08.2007 21:16
1. Как успя да забравиш успехите ни от 2 години насам.
2. Болката е... неописуема, разбирам те, но според мен не са ни виновни нито поръчковите журналя, нито чорбарчетата.
На мен пък защо нито един цскар не ми се присмя днес.
Напротив.
3. Трансферите. Мароканците? Македончето?
Наще младоци - кога ще станат готови, щом няма покупки на класни играчи.
Много са комплексни проблемите.
Но ясно е - има нещо.
А Сираков- казват на сафари.
цитирай
2. mom4eto2 - На сафари ли е?...
09.08.2007 14:19
А отбора... Ясно е, че всички са виновни. Ама абсолютно всички и аз това съм се опитал да кажа - от футболистите през треньора, та чак до футболната общественост и "журналята". Просто нямаше нормална среда за футбол... Само приказки, изхвърляне, а работа никой не върши. Всички са си послали на успехите от миналите две години, които ти спомена!

За Сираков не съм сигурен нужен ли е, той какво ли върши там освен да взема пари... Но Баждеков със сигурност да си хваща куфарите! Това адвокатче от 10 години го чакаме да започне поне малко от малко да разбира от футбол, ама не вдява и не вдява... По-неприятен човек в родния футбол аз не съм срещал - и като излъчване, и като разбирания, и като държание и отношение към играта, публиката и съперника... Абе пълен боклук! Софиянци да се вземат в ръце и да го изгонят с камъни, вижда се, че сам няма да се махне гадината!
цитирай
3. marty - Виж сега,
10.08.2007 07:22
Много симпатично момче си, очевидно е.
Но за Баждека и Батков имам малко по друго мнение от теб.
И за камъните.
Отн. Баждека- той "добре смята" и се оправя с паричните знаци - въпреки външния си вид, а има и левскарско сърце /съм чувала/.
Батков също си е признат "болен левскар", но-
там има и по- деликатна връзка относно парата- Чорни и общоте им интереси.
Поздрави.
цитирай
4. mom4eto2 - :-))
10.08.2007 13:45
Истината е, че съм левскар, но не съм много навътре как се развиват нещата в родния футбол. Просто отдавна разбрах, че трябва да си повече от романтичен, за да очакваш един ден да заиграем европейски футбол.

Допуснал съм грешка - писал съм за Баждеков... А исках да кажа Батков или вече по-известен като Боратков! :))) Може и да е болен левскар, не го познавам, нито пък съм чул като теб дали е такъв. Но поне в моите очи тоя човек няма нищо футболно в себе си. Аз виждам единствено самочувствие в излишък. Дори Томов, който също и хабер си няма от футбол, изглежда по-адекватен от него. Просто са превърнали отбора в една машина за пари и в това няма нищо лошо, но порочния кръг да инвестираш малко, а после да прибереш цялата печалба няма как да ни осигури място в Европа...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mom4eto2
Категория: Политика
Прочетен: 159840
Постинги: 26
Коментари: 238
Гласове: 5783
Архив