Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2007 12:36 - Нещо като анкета.
Автор: mom4eto2 Категория: Забавление   
Прочетен: 12870 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 30.07.2007 12:51


                             image


Какво виждате на снимката:

а) ханъма
б) студентка
в) готина мацка
г) силикон

  Всъщност и четирите отговора са верни ( за отговор а)- поне изглежда като такава! :-)) )... Защото това е победителката от Playmate Bulgaria 2007 Златка Райкова!!!

Тя е руса, тя е призьорка - какво още можем да искаме от една жена?... Всъщност има какво!

Ето краткото интервю, направено от водещия след обявяването и за победителка:
Димитър Рачков: Как се чувствате?
Златка Райкова: Е как, нормално, очаквах го.
Димитър Рачков: Какво мислите за световния мир?
Златка Райкова: Офф, не ме занимавай с глупости па ти бе! Аре да палим колата и към Спин Сити. (б.а.: столичното заведение Sin City) Димитър Рачков: А имате ли книжка за Volvo?
Златка Райкова: Ъ, ... да... от 2 дни имам книжка.

   Не е ясно Златка нарочно ли оригиналничи или отговорите и идват "отвътре", както се казва. Ако е второто, това не говори добре за нея - лично мое мнение!

  Но нека мина направо на въпроса, който ме вълнува и искам да разбера и вашето мнение. А именно - тъпи ли са блондинките?...

  Ще изкажа първо своето мнение : за съжаление има нещо такова!... Но всичко зависи от личността, разбира се! А всъщност това с блондинките си има обяснение. Не знам дали е вярно, но поне се смята, че мъжете харесват повече блондинките. И съответно последните,освен че са обект на желанията, стават и обект на "обгрижване" от страна на мъжкия пол. Всяко тяхно желание бива задоволено! А при такива условия, когато друг решава проблемите ми, и аз ще занижа мозъчния си тръст! Защото мозъкът е като мускулите - не го ли ползваш, и той закърнява. Като не им се налага да мислят за нищо, защото има кой, те ли са виновни? Ами все пак и те са си виновни - пак мое мнение! Защото според мен истинската, еманципирана жена, не може и не трябва да се поддава на манипулации от мъжка страна. И това, че някой грубо казано те храни не значи, че трябва да се превърнеш в ходещ женски полово орган ( с извинение! ), а горе между ушите - вакуум!

  Тъй че това за блондинките не е само мит. А и останалите жени не са имунизирани срещу това! Важно е какъв искаш да си - ако не ти пречи да си храненик на някого и той да вземе решенията как да дишаш,къде да ходиш, какво да правиш... Малко шегаджийски звучи, но всъщност нещата са доста сериозни!

  А сега нека чуем и вас: какво е мнението ви за блондинките?

П.П. Снимката е взета от http://life.dir.bg/2007/07/18/news1901531.html , източник - Булфото !!!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - НЕ МИ ХАРЕСВА!!!
01.08.2007 11:31
Виж само как рахетично е застанала и....силикон, перхидрол.....Не е естествена, не младее, няма дори и интелигентно излъчване и....

Абе знаем как стават конкурсите...

а) ханъма
б) студентка
в) готина мацка
г) силикон
Нито едно -дори силикона и е кофти!
цитирай
2. inti - ---
02.08.2007 12:19
Не е нужно да се скача срещу блондинките, а срещу конкретните личности (ако мога така да нарека настоящата блондинка). Ама то е така... перхидрола й е разтворил мозъка :))))))
цитирай
3. exilia - Точно съм сигурна че за световен мир ...
02.08.2007 20:24
Точно съм сигурна че за световен мир няма да вземат отношение не само блондинките, всъщност хората не си напрягат по принцип мозъците за излишни неща...
И аз подкрепям inti, че не трябва да се скача върху блондинките, защото познавам много красиви и едновременно много умни блондинки.
Всъщност за това защо са толкова тъпи аз да те попитам, ако на ден отделяш между половин и един час за да скубиш и епилираш частите на тялото си, отделяш още един час да си правиш разни маски, ако още един час сложиш за гримиране, още един час сложи за облекло, после сложи малко за разглеждане на разни глупави списания и каталози, после малко и да си помислиш дали гаджето ти изневерява.... остава ли ти време за да си напрягаш мозъка?
цитирай
4. mom4eto2 - :-))
02.08.2007 21:02
Всъщност аз не съм скочил срещу блондинките, мисля че съм обяснил добре. А ако има някой, който да не подкрепи inti, че не цвета на косата, а личността е важна, това може да е само някоя... блондинка! :)))))

Много е важно как човек живее живота си. Това за първите години и родителите също всеки го знае. Но всеки човек си поставя приоритети и ако най-важното за него са педикюра и прическата, кофти работа... В този смисъл винаги ще се намери време ако има желание - било за глупавите списания и козметични процедури, било за напрягане на мозъка. А защо не и за двете?! Хем красива, хем умна - нали това е идеала? Но повечето наблягат на първото...

Малко хора се раждат природно тъпи ( с извинение за грубия израз! ). И затова няма оправдание за това, което сме ако не си използваме наличните ресурси, тъй да се каже. Това че някоя жена е хубава и мъжете я глезят, ни най-малко не я извинява, че няма отношение към световния мир. Защото мирът е като справедливостта - започваме да се борим за него, когато ни го отнемат. Абе много философия и все едно и също казвам... Всеки отговаря сам за себе си за нивото на което е, било то мъж или жена.

Благодаря и на sekirata за коментара! Не съм специалист, не знам перхидрол ли е, какво е... Харесали са нещо в нея, щом са я избрали, едва ли някой очаква от нея да е умна!

Поздрави на всички!
цитирай
5. exilia - всъщност блондинка ме нариат някой ...
02.08.2007 22:55
всъщност блондинка ме нариат някой но не го приемам за обида, нито за истина :Р
цитирай
6. mom4eto2 - Ами истината и обидата вървят ръка ...
03.08.2007 11:20
Ами истината и обидата вървят ръка за ръка. Или поне при мен е така! Само истината може да ме нарани и обиди. И на мен, както на всеки, се е случвало да ме нарекат п....ст, но никога не съм се засягал, въобще нишо не трепва в мен. Защото не е вярно, затова. Но при вас жените нещата невинаги са точно така. Дори наскоро бях свидетел как в блога на някакво момиче 3-4 представителки на нежния пол бяха всичко друго, но не и нежни. Хулиха вкупом някоя си, а тя дори не беше благоволила да отговори. Кривогледа била, обратна захапка - ей такива простотии. А в този случай ако са верни твърденията, толкова по-зле за подиграващите се.
цитирай
7. furiika - :):):)
04.08.2007 23:22
Вярно е, че зависи и от личността, но като цяло и аз съм на мнение, че много рядко се среща умна блондинка. Дори понякога и на собствената си дъщеря не й спестявам упрецита си и й казвам "блонди"! Нищо лично към никоя съблогърка с руса окраска. Просто мнение и впечатления изказвам.
това е!
Поздрави!
цитирай
8. rra - ХОРА,
14.08.2007 18:15
Който гледа интелигентността в конкурсите за красотата е идиот.
Колко са умни участничките няма никакво, ама никакво, значение.
Целта на конкурса е да се измери и прецени красотата! КРАСОТАТА !!!
Силикона и перхидрола също нямат значение. Футболистите правят тренировки, нали ... за да станат по-добри. С участничките е същото - те стават по-добри с помощта на разните му там цапала.

Сега за блондинките:)
В природата винаги има равновесие. В този ред на мисли човек или е тъп и красив или е умен и грозен ... няма как.
цитирай
9. mom4eto2 - Ти пък сега....
14.08.2007 18:38
Нарече в прав текст толкова хора идиоти! :))) Всеки си има мнение. Аз съм казал какво мисля - според мен един на милион може да се роди природно тъп! Ако наистина искаме да оправдаем титлата, която сами сме си дали - най-висшето същество на планетата, не можем да заложим само на красотата. Аз писах този пост повече като шега, но Боже мой, колко има да се каже по темата! Много има да се добави и същевременно нищо няма да се промени...
цитирай
10. jenseits - мисля, че в разсъжденията ти отн...
09.09.2007 11:29
мисля, че в разсъжденията ти относно блондинките има едно малко недоразумение. Човек се формира като личност и избира дали ще бъде съзнателен или не, дали ще наблегне на духовното си развитие или не, дали ще учи или не обикновено в ученическите години. Бих казала даже, че човек оформя характера си някъде до четвърти клас или поне основните параметри на светогледа си - доколко цени знанието, парите, приятелството, любовта и други такива...това става почти несъзнателно, до голяма степен става приемственост от родителите и близкото обкръжение.
Така че една жена, която вече се е осъзнала като сексуален обект и която гледа сериозно на мъжете около себе си вече отдавна е формирана като личност, тя не избира те първа дали ще бъде тъпа или ще бъде разсъдлива. Тя вече е! Тя е такава от четвърти клас нататък. Мъжът в живота на една жена не може да бъде фактор за нейното интелектуално израстване или деградация, това искам да кажа. Тя е отделна личност.
цитирай
11. mom4eto2 - :-))
09.09.2007 13:10
Има много обикновени субекти, личностите не са толкова много. Някои просто не искат да бъдат личности, а предпочитат да са обикновени консуматори, иначе възможността всеки да бъде личност никой не може да му я отнеме. А точна граница кога човек се осъзнава какъв иска да бъде не може да се даде. На теб как ти хрумна 4 клас? Ако ти горе долу тогава си се оформила като характер, това не значи, че важи и за другите. А и какво значи характер в днешно време... Всички станахме хамелеони - сега се смеем, след 5 минути се караме с някого! Настоящето на човека неизмено го променя, много го променя. И по-повърхностните всеки ден могат да сменят ценностната си система - в 4 клас е била една, а след 10-15 години съвсем друга! За себе си примерно мога да кажа, че съм романтичен човек, повече от средното за един мъж, но и аз вече не вярвам, че добрия човек остава за цял живот такъв. Без съмнение частица добрина ще остане винаги, а тя я има и в най-злите, които уж никога не са били добри. Но темата е много философска. Работата е там, че злото е по-силно от доброто, или по-точно за доброто трябва да се бориш, а злото се случва дори и нищо да не правиш. Както се изисква усилие, за да узнаеш истината и ако чакаш някой да ти я поднесе наготово ще си умреш в лъжа. Но такива са времената - аз едно време на тази възраст 4-5 клас съм прочел стотици книги и те са ме научили, че доброто накрая винаги побеждава. Години след това живота пък ми показа, че дори и доброто да тържествува, това отнема време и цели човешки животи си отиват преди да се случи чудото на справедливостта. Така че много по-лесно е да живееш добре сега, отколкото да чакаш с години правдата да те осени. А в тия времена, когато не книгите, а чалгата формира характера, ти какво очакваш да се случи с едно младо момиче - нали към жените е фокусирана темата... Дали блондинка или брюнетка, тя няма как да не стигне до извода, че ще спечели повече като един безличен сексуален обект, отколкото като най-талантливата шивачка примерно. И в този смисъл нещата са на самотек - каквото стане с младите! Отникъде няма положителен пример и трябва само да се разчита на вродения усет към доброто, за да тържествува то. Но не всички сме специални, не всички можем да бъдем гении. Или по-точно всички можем да бъдем, но човек по природа е слаб и се огъва пред трудностите и още повече се увлича по лесното и хубавото. А на мен ми прави впечатление, че в българския народ май свестните хора малко останаха - дали изчезаха, дали избягаха... Има много повече жени тип блондинка, отколкото свестни и здраво стъпили на краката си. И причините, които описах не ги оправдават, а само обясняват защо става така. Но стига толкова философия! Ще завърша с една древногръцка поговорка : не всеки може да бъде млад, красив и богат, но всеки може да бъде добър!
цитирай
12. jenseits - да, така е. . . да бъдеш личност, това ...
11.09.2007 00:43
да, така е...да бъдеш личност, това изисква воля, целенасочено усилие. Самозалъгвам се като изхождам от това, че всеки е личност. Не всеки е личност. Но какво означава да си личност, по дяволите? За мен това означава да преценяваш околния свят, да знаеш горе-долу какъв си, да знаеш докъде би допуснал да се огънеш под натиск или...много дълга тема е това и в момента съм особено разочарована.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mom4eto2
Категория: Политика
Прочетен: 159719
Постинги: 26
Коментари: 238
Гласове: 5783
Архив